Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker T-shirt leverantör

Inlägg 1 av 8

2010-11-11, kl 16:17

Martinzalle

Martinzalle

Inlägg: 5

Söker T-shirt leverantör

 Hej, jag håller på att starta eget och söker just nu för en T-shirt leverantör.Det jag är ute efter är t-shirtar utan tryck men i olika färger.Det hade också varit bra om det fanns en möjlighet till att designa sina egna t-shirts modell.
Ni kan jätte gärna skriva ner kontakt information här, och även kontakta mig på [email protected]
Mvh//Martin 

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2010-11-16, kl 14:21

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Hej!Vi har hjälpt många svenska företag att köpa / importera t-shirts från Kina, även små mängd. Ni kan beställa t-shirt uten tryck eller designa egna modell. Vi hjälper till att ni får kontakt direkt med fabrik.Kontakta oss: [email protected]/ Yasmine

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2010-11-18, kl 10:19

martin42

martin42

Inlägg: 4

Är inne på något liknande själv.

Yasmine, ditt inlägg låter väldigt intressant. Skulle du kunna berätta lite mer i tråden om vad man kan förvänta sig för priser och dylikt?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2010-11-18, kl 13:47

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Priser beror på många faktorer, t ex design, material, antal, färg mm. T ex material: många vill ha 100% bomull för material, men det finns också många olika typ av 100% bomull.Logotyp: är den broderad eller tryck?Antal är också en viktig faktor, Det finns stor skillnad mellan att beställa 100 st eller 1000st.Ni kan skicka e-post till mig för mer information.MVH/ Yasmine 

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2010-11-27, kl 10:19

TryckExperten

TryckExperten

Inlägg: 44

# TryckExperten har T-shirts i alla former, storlekar och färger.
# Vi samarbetar med europas största tilverkare av T-shirts.
# Grossistpriser inkl trycktillval (frivilligt)på 1000-tal.
# Mängdrabatt redan från 10st.
# Ingen minsta order (köp 1st om du vill)
Kolla in vår hemsida eller kontakta mig så hjälper jag dig.
www.TryckExperten.se
[email protected]

Daniel Klasson
SportStuff.se
-Sportkläder med logotryck.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2010-11-27, kl 11:20

fikret

fikret

Inlägg: 6

Hej på dig!Jag kan säga så här att Istanbul är en textil stad. Jag kan hjälpa till dig om du vill. Först kan vi beställa broschyrer eller en katalog. Om det låter intressant för dig  kan du skriva till mig. Då får du ett seriös svar.Lycka till!MvhFikret

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2011-10-23, kl 13:37

Babylonsjukan

Babylonsjukan

Inlägg: 1

Hej! Jag såg att du kunde hjälpa till att skaffa t-shirtar från kina till ett bra pris och med bra kvalitet, undrar bara hur mycket de kostar och ifall du har lust att hjälpa till med det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2011-10-23, kl 18:20

latifi86__

latifi86__

Inlägg: 1

hej skulle bara fråga dej hur mycket t-shirt kostade dej va det någon som berätta priset ? hade själv velat veta priset ... tackkarr

Inläggets betyg
Svara Svara med citat