Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

söker kanske finansiär?!

Inlägg 1 av 5

2006-04-27, kl 00:47

username

Charlie
Kumlin

söker kanske finansiär?!

Hej, min sida, www.budson.se går bra, men reklam på internet är frukansvärt dyrt om man vill ha mycket traffik som min sida är beroende av.....söker finansiellt kapital, pratar summor som iallafall börjar runt 10 000 kr....kolla på iden och återkom gärna. endast seriösa svar tack!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-04-27, kl 23:06

foretagande

foretagande

Om du vill att någon seriöst ska satsa pengar så får du nog börja med att klargöra om du verkligen har tillstånd att driva lotteri.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-04-29, kl 11:16

username

Lars
Fahlström

Den där affärsiden finns redan på www.bidplayer.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2006-04-29, kl 15:26

Admir

Admir

Både din idé www.budson.se och den andra www.bidplayer.com är idéer ni härmat av någon annan. Kanske ni läste om det i Metro, hehehe. Fanns en artikel om det. Min kompis jobbar hos mannen som var först med det i Sverige, han kommer bli den ledande i Sverige. Äger en community med över 200.000 medlemmar där han gör reklam bland, sedan har han andra bra kontakter för att få dit ytterliggare folk. De har också startat upp i Danmark nu så det går bra för de redan. De kommer bli nästa Tradera inom denna nish. Men jobba på och lycka till, du kan ju tjäna en del du med.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-06-22, kl 00:54

username

Jukka
Sorsa

hej!

gammalt tråd, men söker du fortfarande finansiär eller medhjälp på något sätt så kontakta mig på [email protected]

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, min sida, www.budson.se går bra, men reklam på internet är frukansvärt dyrt om man vill ha mycket traffik som min sida är beroende av.....söker finansiellt kapital, pratar summor som iallafall börjar runt 10 000 kr....kolla på iden och återkom gärna. <br/>endast seriösa svar tack!<br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat