Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Söker extra inkomst

Inlägg 1 av 14

2003-08-14, kl 23:31

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Söker extra inkomst

Hej! Jag letar efter ett sätt att via internet kunna jobba hemma. Jag har kollat en massa mlm men inte hittat något som passat mig. Jag vill inte springa och ha en massa partyn eller knacka dörr utan jag vill spendera min tid vid datorn. Har någon något bra tips? Det ska inte kosta en massa pengar heller....

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 14

2003-08-15, kl 00:48

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

- MLM
- Jobba hemifrån
- Helt gratis
- Jobba via internet
- Värva tre kunder och få en egen sajt

Best 4 you - en svensk teleoperatör med bra priser
http://www.best4you.se/swe.asp?andreas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 14

2003-08-16, kl 08:10

username

Stefan
Broman

Inlägg: 3

Hej,

Jag kan uppfylla 1 av två krav du har. Med detta så spenderar du så mycket tid du vill vid datorn, och du kommer att tjäna pengar på det. Garanterat.

Men du sa att det inte får kosta massa pengar, där kan jag bara säga så här. Om du inte satsar kommer du heller inte att få något bra tillbaka. Det är fakta.

Det här kostar dig från 225 Euro. Det finns 3 steg att välja, och su tjänar olika beroende på vilket steg du väljer att gå in i.
225, 250 eller 450 Euro. Jag gick in som Broker på 250 Euro. Jag tjänar idag 2000 kr/vecka... Väl investerade pengar.

Vill du veta mer så kontakta mig på [email protected]

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag letar efter ett sätt att via internet kunna jobba hemma. Jag har kollat en massa mlm men inte hittat något som passat mig. Jag vill inte springa och ha en massa partyn eller knacka dörr utan jag vill spendera min tid vid datorn. Har någon något bra tips? Det ska inte kosta en massa pengar heller....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 14

2003-08-18, kl 00:24

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 27

Citat:

Ursprungligen postat av:



Jag har något för dig.
Jag jobbar inom världens största inom detta område.
För att få mera info så maila mig.
Mvh
Micke
[email protected]



Hej! Jag letar efter ett sätt att via internet kunna jobba hemma. Jag har kollat en massa mlm men inte hittat något som passat mig. Jag vill inte springa och ha en massa partyn eller knacka dörr utan jag vill spendera min tid vid datorn. Har någon något bra tips? Det ska inte kosta en massa pengar heller....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 14

2003-08-20, kl 00:01

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Har tittat på Best4you litegrann men jag fick uppfattningen att jag inte fick jobba på mitt sätt, framför datorn. Värva tre kunder och få en sajt skriver du. Berätta för mig mer om hur det fungerar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 14

2003-08-20, kl 14:00

username

Per-Håkan
Westman

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag letar efter ett sätt att via internet kunna jobba hemma. Jag har kollat en massa mlm men inte hittat något som passat mig. Jag vill inte springa och ha en massa partyn eller knacka dörr utan jag vill spendera min tid vid datorn. Har någon något bra tips? Det ska inte kosta en massa pengar heller....



Hur pass hög datakunskap har du ?
Kan du själv designa hemsidor, eller kan du något programmeringsspråk. I så fall så föreslår jag att du registrerar en enskild firma och utför frilansjobb. Det finns en del internationella frilanssiter, dom flesta kostar en slant att anmäla sig till, men det brukar oftast betala sig. Tänk dock på att interantionellt konkurrerar du prismässigt med t.ex. indier, vilka ligger mycket lågt i pris. Det är dock inget hinder om du istället ägnar tid åt att nogrannt bedöma hur lång tid ett jobb tar och sedan sätter ett fast pris på projektet. Om inte annat ger det dig en hel del erfarenhet och en del goda referenser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 14

2003-08-30, kl 20:31

username

Stig
Bölja

Inlägg: 14

Kolla på www.mywgi.com/2be3
Helt oslagbart affärsconcept.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 14

2003-09-15, kl 10:47

sporttema

sporttema

Inlägg: 1

Hej

Kan du vara intresserad av att driva en egen onlinebutik?Försäljning av elektroniska produkter. All markandsföring och försälning sker via internet och mail.
Ingen personlig försäljning. Ingen geografisk begränsning utan världsomspännande marknad.
Inget MLM.

Inga eller låga startkostnader.

Hör av dig per mail så berättar jag gärna mera?

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 14

2003-10-06, kl 15:27

username

Medlem
#903

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Jag letar efter ett sätt att via internet kunna jobba hemma. Jag har kollat en massa mlm men inte hittat något som passat mig. Jag vill inte springa och ha en massa partyn eller knacka dörr utan jag vill spendera min tid vid datorn. Har någon något bra tips? Det ska inte kosta en massa pengar heller....



På den här sidan lär du dig var du ska investera dina pengar. Få reda på hur en tusenlapp investerad i dag kan ge dig en månadsinkomst på över 11000 kr om ett år. Du behöver inte göra mycket arbete. Välj bara de rätta ställena att investera dina pengar och du kommer att kunna försörja dig på avkastningen. Alla kan göra detta!
Besök http://www.pengaronline.tk/ för mer information.

OBS! Detta handlar inte om MLM eller säljande och rekryterande eller några andra konstigheter. Det fungerar ungefär likadant som att sätta in sina pengar på ett bankkonto, fast med väldigt mycket bättre ränta!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 14

2003-10-16, kl 17:44

EwaMarie

EwaMarie

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej

Kan du vara intresserad av att driva en egen onlinebutik?Försäljning av elektroniska produkter. All markandsföring och försälning sker via internet och mail.
Ingen personlig försäljning. Ingen geografisk begränsning utan världsomspännande marknad.
Inget MLM.

Inga eller låga startkostnader.

Hör av dig per mail så berättar jag gärna mera?

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2