Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Söker affärsängel / Investerare

Inlägg 1 av 1

2007-05-02, kl 15:47

username

Medlem

Söker affärsängel / Investerare

Jag söker någon som har intresse i mode och kläder och som även har kapital att investera.

För att förklara kortfattat så säger jag att det gäller ett nytt och väldigt exklusivt klädesmärke, till en början för herr men kanske i framtiden även för dam. Det fina med denna investeringen är att när den största delen av investeringen sker har kunderna redan gjort beställningarna så att säkerheten är så hög den kan bli. De första designerna är redan klara och befinner sig i Kina för produktion av prover och hemsida är på gång så detta är inte bara ett företag på papper utan ett företag i rörelse.

Detta är ingen ovanlig affärsidé men denna beskrivning ger bara en kort överblick och inte hela affärsplanen. Kontakta mig gärna för mer information. Berätta gärna även hur mycker du har möjlighet att investera och vad du vill ha ut av "sammarbetet" om du finner att företaget är värt att investera i.

MVH
Tor

Svara Svara med citat