Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

SkyCone - ÅF sökes till ny parabol alternativ

Inlägg 1 av 5

2007-10-10, kl 02:42

Khalil

Khalil

SkyCone - ÅF sökes till ny parabol alternativ

Vi söker återförsäljare i hela landet till en ny produkt, svensk uppfinning, världspatenterad. Produkten är ett alternativ till den gammla, stora och tunga parabolantennen. Apparaten är mindre i storlek och vikt vid bibehållen mottagnings effekt jämfört med en större parabolantenn. Ser bra ut, lätt att installera, rostar inte, mindre känslig för störningar som uppstår vid regn, mobilt - kan användas ute på camping eller husvagn.
Intresserad? Ni kan nå oss på följande mailadresser:

[email protected]
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-01-03, kl 20:40

RT

RT

och vad har då digitalboxen för funktion i en husvagn??

RT

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-01-03, kl 23:15

and

and

Du, Robin. En box måste ju kopplas till en antenn eller parabol för att fungera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2008-01-04, kl 11:58

Khalil

Khalil

Ja precis, en digital box behöver en antenn oavset om det är för marksänd eller satellit box och det här är en form av en parabolantenn för digital satellitmottagare!
Khalil
www.dataklinik.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-01-04, kl 15:54

RT

RT

Okej. Jag skrev lite konstigt där. Det jag trodde, var att det gamla stora tefatet var tillbaka fast i mindre storlek.:) Det jag egentligen funderade på var vad som är bättre med denna än med en av tex boxers boxar som också går att ta till en husvagn. 

För den här boxen behöver väl också en anten el?   

RT

Inläggets betyg
Svara Svara med citat