Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Sälj mitt pdf dokument och sätt ditt egna pris!

Inlägg 1 av 1

2010-08-17, kl 14:15

newworldnow2

newworldnow2

Sälj mitt pdf dokument och sätt ditt egna pris!

Jag har skrivit ihop ett pdf dokument som steg för steg visar hur man får med sig finansiärer till sina affärsprojekt.

Den främsta anledningen till att man misslyckas med att resa kapital har mer med processen att göra än med otur. Att resa kapital följer en logisk följd och följer man den inte minskas ens chanser till finansiering rejält.

Vad erbjuder jag då dig som licenstagare av detta dokument?

1. Du får rättigheten att sälja dokumentet var du än vill (texten är dock på svenska så Sverige blir det i princip begränsat till här och nu. Jag kan dock översätta texten till engelska så marknadspotentialen ökar för dig).

2. Jag kommer bara ta en månatlig licensavgift på 10.000 kr (icke exklusiv distribution). Resten: prissättning, var du distribuerar, hur du lägger upp marknadsföring etc är upp till dig själv. Stor frihet under ansvar alltså.

3. Jag kan absolut vara villig att ge exklusiv distributionsrätt inom Sverige (och eventuellt andra länder när engelsk version finns. Processen är universell så den är absolut inte begränsad till geografiskt område) mot en månatlig avgift på 100.000 kr i månaden.

Alla svar tages emot via pm enbart. Hör dig gärna för utan förbindelse. Jag sänder dock inte över previews av pdf till någon annan än de som förbinder sig (innehållet är det som nämnts ovan). Det har inget med dålig kvalitet att göra utan snarare ett sätt att undvika oseriöst folk.

Jag kommer begränsa utbudet av icke-exklusiva licenser till 10 personer. Exklusiv licens begränsas till en person enbart och gäller då hela Sverige i minst 5 års tid. När exklusiv överensskommelse formaliseras är erbjudandet stängt för ett tag. Då får ni vänta tills utländska licenser erbjuds. Så vänta inte ifall ni vill ha möjligheten, utan sänd ett pm snarast möjligt.

Mvh
Mathias Olsson

Svara Svara med citat