Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Reklam på starta eget

Inlägg 1 av 5

2009-07-01, kl 17:19

M1234rt

M1234rt

Reklam på starta eget

Det fanns tidigare reklam på siten för ett företag som erbjuder loggor och företagsprofiler. Nån som kommer ihåg deras webbadress?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-07-01, kl 18:40

Antoine

Antoine

Moderator

Skriv ett mail till [email protected] eller använd kontakt formuläret. För att alla annonser som används på sidan genereras från en annan sida vi driver.

Jag är en av administratörerna av denna hemsida men står främst för utveckling av nya funktioner. Så om det är något du undrar eller saknar ett par funktioner släng iväg ett meddelande till mig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-07-01, kl 20:15

paulsson

paulsson

Moderator

Antoine, det är nog lättare att skriva ut det direkt i forumet :)Mikael, företaget du söker heter www.logofuture.se

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2009-07-01, kl 20:48

M1234rt

M1234rt

Antoine: Jag försökte tidigare kontakta er via den emailen i annat ärende men fick inget svar så jag kände att det var lättare att fråga på forumet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-07-02, kl 09:37

paulsson

paulsson

Moderator

Mikael Norrman skrev:Jag försökte tidigare kontakta er via den emailen i annat ärende men fick inget svar så jag kände att det var lättare att fråga på forumetMikael: Använde du formuläret på vår kontakta oss-sida?http://www.startaeget.se/info/kontakt.php

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat