Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

mobiltelefoner från kina

Inlägg 1 av 10

2009-05-27, kl 22:52

username

jimmy
larsson

Inlägg: 6

mobiltelefoner från kina

ni som är intreserade av att köpa mobiltelefoner jag importerat från kinakomma gärna in min webbsida på länken underst jag säljer massa olika mobilerhoppas ni har översende av att jag inte har hunnit lagt upp mycket specifikationer än order sker genom att ni mailar till mej på min mail,[email protected] vilken mobiltelefon ni vill köpa + eran adress & erat telefon nummer så skickar jag med postförskottjag svarar självklart på alla frågor angående specifikationer & såvidare ocksåhttp://www.bestchinaelectronics.dinstudio.se/jag hjälper också gärna till om ni vill importera från kina mot en litenavgift runt 300 kr beroende på hur mycket hjälp ni behöverha det bra & ha en trevlig sommar/jimmy

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2009-05-28, kl 00:08

username

Anders
Danniel

Inlägg: 6

så om man tar din importhjälp för 300kr så kan man alltså köpa dessa telefoner för runt 500kr istället för att handla direkt från din sida för över 1000lappen?importerar nämligen själv telefoner som återkommer i ditt utbud och har aldrig köpt en lur för över 200kr...

Kontakt? 0760262088 0760272088

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2009-05-29, kl 13:42

username

jimmy
larsson

Inlägg: 6

det är ingen av mobilerna jag säljer som bara kostar 400 kr i inköpspris så sluta snacka skict mitt inköpspris på de flesta mobiler jag säljer är runt 600 - 700 krnej jag hjälper inte till att importera mobiler jag hjälper sjävklart bara till att importera prylar jag inte säljer själv

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2009-06-01, kl 18:58

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Kan man själv komma och hämta mobilerna, verkar inte så seriöst. varken e-butik eller information om mobilerna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2009-06-01, kl 21:27

username

Medlem
#55926

Inlägg: 12

Jag börjar tycka lite synd om Jimmy, han hittar på en massa grejer här och försöker kränga en masas saker på ett charmigt marknadsvis. Men han får oftast en massa skit av det från andra besserwissrar. Jimmy, hitta en annan marknad. Dra ut på en marknad t.ex. så kommer du sälja mer. Fast det kanske du gör redan? ;-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2009-06-02, kl 01:06

glasspinne

glasspinne

Inlägg: 17

Anders Danniel skrev: så om man tar din importhjälp för 300kr så kan man alltså köpa dessa telefoner för runt 500kr istället för att handla direkt från din sida för över 1000lappen?importerar nämligen själv telefoner som återkommer i ditt utbud och har aldrig köpt en lur för över 200kr...Jag är lite intresserad av det du nämner, hör gärna av dig till mig med några rader om det t.ex. går att skicka in egna designer och få de gjorda, utbudet, priser, specifikationer, sätta egna märken på dem? Skriv gärna ett par rader till mig! [email protected]

No way is the easy way.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2009-06-02, kl 14:49

username

jimmy
larsson

Inlägg: 6

jag bryr mej inte om vad folk skriver här jag säljer redan många mobiler på blocket

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2009-09-13, kl 11:26

username

Shahid
Aden

Inlägg: 1

Hej jimmy

jag har letat runt lite på diverse siter som alibaba.com osv. och jag har hittat några intressanta företag som säger att det går bra att skicka in egen logo, design, specifikationer osv. men jag är lite osäker på hur seriösa dom är så jag skulle behöva hjälp med importen och några olika saker så jag skulle verkligen uppskatta om du kunde kontakta mig, min e-post är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2010-01-04, kl 13:03

username

Sandra
Lindberg

Inlägg: 1

Cha hur gör man för att beställa en mobil utav dej ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2010-03-24, kl 08:08

Albertina

Albertina

Inlägg: 1

ETT STORT VARNINGSTECKEN ÄR BEFOGAT..
Jimmy blev anstängd från Tradera i samma veva som jag köpte en telefon,/tyvärr blev jag varnad av Tradera för sent- eftera det att jag redan betalat)
köpte och betalade 30/11-09
fick leverans först den 11/12 - 09
åkte på semenster
kom hem i mitten på januari 2010
informerade Jimmy om att telefonen inte fungerade att ringa på och att kameran var ett stort skämt.
Han erbjöd pengarna tillbaka den 9:e februari
Jag postade mobilen den 18 feb. Har sedan dess, 1,3,12,13,16,19 och senast igår den 23 mars tjatat om hans löfte om pengarna tillbaka, UTAN RESULTAT, så nu ligger det en anmälan om BEDRÄGERI hos polisen. Man undrar om det är värt det ??

Albertina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat