Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Lokalsökande

Inlägg 1 av 3

2005-05-06, kl 08:48

username

Anders
Hagling

Lokalsökande

Hej allihop. Det verkar stört omöjligt för mig och min kollega att hitta en lokal. Vi har startat en bilverkstad i form av aktiebolag för att på så sätt signalera hur seriösa och ambitiösa vi är. Det verkar som om bilverkstäder inte har det bästa ryktet. Vi har, mer eller mindre, blivit hånad när jag ringt vissa mäklare om lokaler som jag tyckt varit lämpliga för vår verksamhet. För lokaler som tidigare har varit verkstäder krävs otroliga överlåtelseavgifter. Vi har även kontaktat ett antal fastighetsägare men inte fått några svar. Är det någon som har en idé om hur man kan få tag på en lokal? Helst västerort eller Solna/Sundbyberg. Paniken börjar så smått sprida sig eftersom kunder har börjat höra av sig till oss och vi får hålla till i temporära lokaler.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-05-06, kl 16:40

larsarenander

larsarenander

Gatu och fastighetskontoret Stockholm stad kanske kan hjälpa dig.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-10-05, kl 11:54

username

Krister
Michanek

Jag har en lokal komplett, eller utan maskiner.
Ring omgående
Krister
0707177050

Inläggets betyg
Svara Svara med citat