Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Webb & E-handel

Lätthanterlig och bra hemsida sökes

Inlägg 1 av 11

2009-05-28, kl 14:02

Linda7484

Linda7484

Inlägg: 2

Lätthanterlig och bra hemsida sökes

Vill bygga en egen hemsida, men har inte så mycket kunskaper om detta. Kan någon tipsa om en lättbyggd och billig hemsida?

Linda

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2009-05-28, kl 19:18

Templater

Templater

Inlägg: 56

Hej! Jag kan hjälpa dig att sätta igång en snygg och proffsig hemsida. Kolla mina referenser och priser på www.enkelsidan.seVill du bara ha tips om bra webbhotell och hemsideprogram kan du höra av dig till mig.Vänliga hälsningarSamuel

Samuel Liljekvist
Enkelsidan Webbdesign
http://www.enkelsidan.se

[url=http://www.enkelsidan.se]Enkelsidan webbdesign >>[/url]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2009-05-28, kl 21:54

username

Paula
Avila

Inlägg: 2

Kolla in dinstudio.sejag har min hemsida där och är nöjd.Deras kundservice är super bra,hemsidorna är också väldigt lätthanterliga.Passar bra att ha till en början

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2009-05-28, kl 23:14

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Kontakta mig så kan jag hjälpa dig med vägledning gällande att bygga en hemsida. Lite grann vad man ska tänka på, vad för typ av hemsida som passar just ditt företag med mera. Jag driver Next Day Reklambyrå och arbetar med grafisk produktion både för tryck samt webb. Marknadsföring via en webbsida är otroligt viktigt eftersom det blir företagets "ansikte utåt". Det kan vara värt att spendera någon krona extra på en riktigt snygg,funktionsvänlig sajt.Sedan ska man inte stirra sig blind på den "billiga prislappen" eftersom man oftast får det man betalar för, vilket inte alltid är positivt. Ska man väl marknadsföra sig via nätet s bör man göra det på ett seriöst sätt och det behöver inte kosta en förmögenhet.Kontakta mig så bjuder jag på en GRATIS rådgivning gällande detta. Jag ser det som någonting intressant att hjälpa företag som vill etablera sig på webben.Jag har även kunskap och kontakter inom det grafiska så en riktigt bra och prisvärd lösning ska jag nog kunna hitta till dig.Hör av dig via e-post: malin€nextday.seEller via telefon: 070-2877563MVHMalin BäckströmProjektledare/Art DirectorNext Day Reklambyråwww.nextday.se

Malin Bäckström
Projektledare/Art Director

Next Day Relambyrå

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2009-05-30, kl 01:21

username

Jari
Viirelä

Inlägg: 9

Tänk på att alla ger gratis rådgivning, det är bara att ringa upp vilken webbyrå som helst så får du gratis rådgivining något annat vore tjänstefel. Så kolla mer på priser och refernser än att någon påstår att just dom bara skulle ge gratis rådgivning.

DistansData Webbyrå - E-handelslösningar och hemsidor
www.distansdata.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2009-05-30, kl 11:58

quickhelp

quickhelp

Inlägg: 64

Hej,Vi driver en uppdragsförmedlingstjänst där man har möjlighet att få hjälp med liknande uppdrag.Ta en titt på www.quickhelp.se för att se om du kan få hjälp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2009-06-01, kl 14:04

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Jari Viirelä skrev: Tänk på att alla ger gratis rådgivning, det är bara att ringa upp vilken webbyrå som helst så får du gratis rådgivining något annat vore tjänstefel. Så kolla mer på priser och refernser än att någon påstår att just dom bara skulle ge gratis rådgivning.Finna aldrig garanti att alla byråer bjuder på gratis rådgivning. Nog har man betalat för en reklambyrås rådgivning och analys mer än en gång ;)Som sagt Linda, det är bara att höra av sig så kan vi diskutera vidare detta.//Malin Bäckström, AD Next Day ReklambyråJag har European Design Awards 2009 som referens, så tror nog inte att det kan slå helt fel med rådgivningen ;)

Malin Bäckström
Projektledare/Art Director

Next Day Relambyrå

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2009-06-02, kl 14:21

username

Ted
Wiberg

Inlägg: 22

Hej Linda!Du kan när som helst kontakta mig. Så kan vi diskutera en lösning för er!Vänliga hälsningar;Ted Wiberg - [email protected]

Ted Wiberg - [email protected]
ediTED Mediaproduction - Din personliga webbyrå
www.edited.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2009-06-19, kl 09:58

username

Anders
Nilsson

Inlägg: 3

Hej LindaJag bygger hemsidor och skulle naturligtvis mer än gärna bygga din, men eftersom detta är ett forum för nyföretagare vill jag inte i första hand sälja mina tjänster till dig, men lite tips och råd kan jag dela med mig av, och jag förbehåller mig rätten att prata för mig lite.Använd ett bra webbhotell, tänk framåt, kan det bli tal om att utöka verksamheten på hemsidan och starta webbutik? Kan jag behöva använda sidan som en extra lagringsplats för bilder, dokument eller filer, typ bokföringen? Välj "rätt" namn för att synas på Google och se till att utnyttja deras tjänster. Hemsidan ska hållas uppdaterad, ingår i mina tjänster.Och det vore tjänstefel om jag trots allt inte upplyste dig om att allt detta kan jag hjälpa dig med, för en rimlig kosnat, c:a 1500:- / 2000:-/årAnderswww.ituppland.se

ITUppland

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2009-06-19, kl 10:24

Mana

Mana

Inlägg: 6

Hej!Jag kag kan hjälpa dig!Senaste Projekt www.dalameny.sePågående Projektwww.alldesigner.se/easykurerBesökt mig www.alldesigner.seHEMSIDA (1 Huvud sida + 3 under sidor)Arbetstid ca 2-7 dagarDesign efter din beställningLogotypKontakt formulärWebbverktyg - Enkel verktyg som du kan använda när du vill ändra innehållet på din hemsida.(PHP, MySQL)Pris 999:-AVANCERAD HEMSIDA Webshop, Flash animation hemsidor, mmPris från 1999:-MVH Alldesigner sweden

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2