Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Kompanjon sökes

Inlägg 1 av 2

2006-02-08, kl 23:15

Admir

Admir

Kompanjon sökes

Jag söker en person som är idérik och kreativ som jag själv. En person som inom några månader vill starta ett företag med mig. Jag vill hitta den rätta partnern för detta. Någon jag kan bolla idéer med och planera och inom kort starta en firma. Helst skulle jag vilja att du bodde i Göteborg, men det är okej om du bor någon annanstans också.

Jag tror väldigt mycket på mig själv och tror att inom några år vara en känd entreprenör. Jag är mångsidig och har mycket stor arbetsvilja. Just nu läser jag på skolan, men jag har toppbetyg utan att anstränga mig så mycket, så jag har gott om tid för att starta en firma. Jag vill bli unik på en marknad och dessutom stor. Men jag vill inte göra det på egen hand, utan med en person som brinner lika mycket för detta som jag själv. Det är relativt enkelt att lyckas med eget företag, de flesta gör det enligt statistik. Man måste bara våga och ha något nytt.

Är du personen som vill bli självständig i framtiden och ha ett eget företag till att börja med, men många fler i framtiden. Är du en krativ person med många idéer. Då kan du skriva till mig och berätta lite om dig själv på min mail så hoppas jag att du är den jag söker.

Mail: [email protected]

MVH//
Adde

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-02-18, kl 21:41

telefonmaklarna

telefonmaklarna

Varför har Du mängder med oseriösa inlägg om guld, gröna skogar och små tomtar på loftet? Varför byter du mailadress så ofta, sist jag kollade hade du [email protected] och ville sälja dojjor jättebilligt?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat