Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investeringskapital sökes

Inlägg 1 av 2

2005-09-05, kl 09:00

username

Håkan
Persson

Investeringskapital sökes

Tänker inte dra något skitsnack eller glorifiering om min idé...

Jag har bara en idé som fungerar, ger pengar i fickan och efterfrågan finns med goda utvecklingsmöjligheter, no more, no less.

Jag arbetar dagligen med projekt och skojjiga ideér, nu efter marknadsanalys och har känt på tjänsten i flertalet år känner jag mig tillräckligt "mogen" att ge mig in i fighten.

Tjänstens specifikationer
- Kunderna finns, efterfrågan ökar hela tiden.
- En viktig ändring gällande regler förväntas få denna bransch att öka enormt.
- Tjänstens form och funktion är relativt ny, har funnits sedan 2000-talet i mycket liten skala, många som försökte sig på tjänsten stupade eller gjorde bort sig bigtime.
- Tjänsten är till 100% internetbaserad, delvis landsbunden men utlandssvenskar efterfrågar tjänsten.

Finansieringsbehov.
400.000kr till utrustning och marknadsföring för att komma igång och kunna erbjuda tjänster till ett femsiffrigt antal kunder.
Skall tjänsten utvecklas till gemensamt aktiebolag med investerare krävs ytterligare 120.000kr.

Ytterligare information om förtjänstmöjligheter och procentuell beräkning och utveckling kan fås vid kontakt.

OBS!, jag kommer hålla väldigt väldigt länge på vad för typ av tjänst det är, så jag vill inte se några mail ifrån hotmail-adresser där ni frågar vad det handlar om.

Diskuterar helst detta på telefon, så finns du där ute som är intresserad att ge dig in på en ny marknad, hör av dig.

Kontakt sker inledningsvis via [email protected] , beskriv dig själv lite kortfattat och inom vilka branscher du tidigare varit aktiv i, glöm inte telefonnummer.
Mail som saknar namn och har hemliga nummer kastas.

Tacksam om jag slipper mail från er som nyss vunnit på lotto och inte kan ett smack om företagsamhet och alla hotmail/gmail/home.se mailadresser kommer automatiskt landa i soptunnan.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-09-11, kl 19:42

username

Håkan
Persson

Kan väl informera om att denna förfrågan är nu löst, inga ytterligare svar behövs.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat