Inlägg 1 av 2
2011-02-23, kl 16:38
Hjälp med att sy upp kläder
HejHåller just nu på att försöka starta igång mitt egna klädmärke. Har gjort min egna design och mina egna mönster. Har ingen större erfarenhet inom denna bransh och skulle gärna vilja ha hjälp med hur man köper in sitt egna märke. Var hittar man fabriker som syr upp åt en? Tänkte först börja med att sy kläderna själv och sen försöka hitta någon som syr upp åt en. Just nu känner jag att om jag hittar en bra fabrik med bra kvalitet och bra priser, kan detta bli både smidigare och lönsammare.Mina kläder är inriktade till ungdomar. Åldern 18-30. Just nu har jag bara tänkt att inrikta mig på killar. Kläder jag har gjort mönster till är t-shirts, hoodtröjor, shorts, linnen. Har även gjort ett par bilder som jag skulle vilja ha som tryck. Hur funkar det? Även en brodering. Landet spelar ingen större roll då jag hellre väljer att fokusera på priset och kvalitén.Min mail är [email protected] Skriv om ni har kontakter eller själva vet någon fabrik som skulle passa mig. Som ni kanske märker har jag mycket frågor och ni har säkert frågor till mig. Jag svarar gärna på dessa och hoppas kunna hitta något bra. Tack på förhand / Victor.
Svara Svara med citat