Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Hjälp av moderator, allra vänligast!

Inlägg 1 av 9

2010-08-27, kl 12:25

newworldnow2

newworldnow2

Hjälp av moderator, allra vänligast!

Mitt användarnamn är newworldnow2. Jag får upp detta meddelande när jag ska nå min startaeget inbox (jag är alltså inloggad när detta sker):

\\\"id is not specified\\\".

Kan moderator eller tekniskt ansvarig på startaeget.se hjälpa mig att nå min inbox igen?

NOTE: detta har pågått i 2 dagar i sträck nu.

Tack på förhand.

Mvh
Mathias Olsson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2010-08-27, kl 12:56

Antoine

Antoine

Moderator

Hej mathias!

problemet är nu löst och nu kan gå in och läsa dina privata meddelande igen.

Mvh StartaEget

Jag är en av administratörerna av denna hemsida men står främst för utveckling av nya funktioner. Så om det är något du undrar eller saknar ett par funktioner släng iväg ett meddelande till mig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2010-08-27, kl 12:59

newworldnow2

newworldnow2

Antoine,

många tack. Du är en livräddare. Dessutom stor eloge för bra och snabb service måste jag säga:).

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 9

2010-09-06, kl 12:09

newworldnow2

newworldnow2

Antoine,

nu har jag samma problem igen \"id is not specified\". Andra gången det händer. Är det verkligen bara jag som har detta trubbel?

Varför uppstår detta problem? Och kan du åter igen hjälpa mig med att nå min inbox? Problemet har denna gång existerat sedan i fredags.

Tack på förhand.

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2010-09-06, kl 12:20

Antoine

Antoine

Moderator

Problemet uppstår när någon som har skickat ett meddelande till dig raderar sitt konto. Problemet sitter ganska djupet i systemet, dock så kommer jag upgradera startaeget i slutet av september.

Jag är en av administratörerna av denna hemsida men står främst för utveckling av nya funktioner. Så om det är något du undrar eller saknar ett par funktioner släng iväg ett meddelande till mig

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2010-09-06, kl 12:40

newworldnow2

newworldnow2

Antoine,

ok, jag förstår:). Tack så mycket för hjälpen.

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 7 av 9

2010-09-10, kl 12:04

newworldnow2

newworldnow2

Antoine,

Kan du bara hjälpa mig att få bort \"id is not specified\" igen? Jag vet att du ska uppdatera i slutet av denna månaden, men jag har behov av att nå inbox i princip dagligen mellan måndag och fredag.

Mvh
Mathias

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2010-09-13, kl 12:56

newworldnow2

newworldnow2

Antoine,

allra vänligast åtgärda mitt problem som nu uppstått en tredje gång (skulle jag anta. Har börjat tappa räkningen)? Jag har nu, igen, fått vänta sedan i fredags att nå min inbox här på startaeget.se. Jag har affärsmöjligheter som väntar här på startaeget och just nu slösar jag bort timmar av produktiv tid.

Jag föreslår att du gör föreslagen uppdatering redan nu så du slipper behöva investera din tid i mig hela tiden för detta sker i princip varje vecka om man ska se på trend utvecklingen. Åtgärdar du mitt problem nu så har du samma problem igen nästa måndag. Det är säkert jobbigt för dig och lika jobbigt för mig.

Jag vet att en annan medlem här på startaeget ibland inte ens en gång kan logga in på sin medlems profil. Problemen är lite varierande. Vissa har eventuellt mitt problem och andra har inloggnings problem etc. Det är väldigt irriterande. Och det är ju garanterat ett problem som stöter bort många medlemmar också.

Skulle behöva din hjälp redan idag 13 september 2010 innan kl 14.00. Så om du eller Emil Paulsson ser detta, var snäll lös mitt och de andras problem.

Tack på förhand.

/Mathias

Mvh
Mathias Olsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2010-09-13, kl 13:01

Antoine

Antoine

Moderator

Har fixat dina meddelande.

Vem är det som har problem med sin inloggning ? har inte fått några mail från någon ännu.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat