Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Hellre 1% av 100:as arbete än 100% på mitt eget...

Inlägg 1 av 18

2005-08-01, kl 13:38

Kåre

Kåre

Inlägg: 30

Hellre 1% av 100:as arbete än 100% på mitt eget...

Om jag kunde visa dig ett sätt att med måttligt arbete skapa dig en ständigt återkommande inkomst, vecka efter vecka, månad efter månad, år efter år? Ser du någon anledning till att inte det skulle vara intressant? Det är bättre än du anar. Vi hjälps åt att hjälpa andra och detta tjänar vi alla på. Helt enkelt för bra för att vara sant men ändå så är det faktiskt sant.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 18

2005-08-03, kl 18:25

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

Sniff - luktar det pyramid ?
förklara dej gärna lite mer så får du säkert flera på stötningar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 18

2005-08-08, kl 00:28

Kåre

Kåre

Inlägg: 30

Hur luktar en pyramid? I Egypten och Sydamerika finns gamla pyramider, som byggdes för många herrans år sedan. Dom står där än idag. Är det varaktigheten som avses beträffande lukten?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 18

2005-08-08, kl 15:42

Kåre

Kåre

Inlägg: 30

Nej, det är definitivt inget pyramidspel.
Att erbjuda tjänster, som alla behöver och använder dagligen till konkurrenskraftiga priser till ett begränsat antal bekanta och sedan lära ett par, tre att göra detsamma och sedan hjälpa dem lite på traven, det är det hela. Lönsamt och enkelt? Javisst! Men pyramidspel? Absolut inte! Blanda inte ihop företeelsen "att göra som andra gör" med pyramidspel. Här kan alla som gör det enkelt också tjäna sitt uppehälle enkelt. Det är inte konstigare än så...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 18

2005-08-09, kl 00:29

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

Det du precis pratar om är pyramidspel.
Om priserna är konkurrenskraftiga så behöver man inte tracka på sina vänner dem, inte sant?
skäms

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 18

2005-08-09, kl 00:44

Kåre

Kåre

Inlägg: 30

Om du t.ex. brukar tanka bilen för 11:85 kr litern och en vän till dig erbjuder dig att istället tanka samma bensin för 10:50 kr litern och han kanske tjänar 10 öre litern på det. Är det detta som du anser vara "pyramidspel"?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 18

2005-08-17, kl 14:18

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

Men priset är 11:85 av en anledning admanpage, det är inget luft-pris.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 18

2005-08-27, kl 13:01

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Pyramid..eller .. jag vet inte vad jag ska kalla det har varit med på ett sånt som heter natures own... man köper en produkt och sen erbjuder du den till vänner och bekanta samt lär upp ett par det är deet hela ... säger bara BLUFF & BÅG... Jag fick betala ett par tusen för att få vara med men tjänade ingenting likaså för många av mina vänner som gått på det .. Därför undrar jag varför skulle detta skilja sig? Var kan man få fullständig info om detta ??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 18

2005-08-29, kl 19:42

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

Dom i egypten luktar unket. Samt att dom är otroligt vackra att se på men otroligt farliga att ge sig in i

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 18

2005-09-05, kl 00:10

username

Medlem
#33560

Inlägg: 3

Ni alla nu som snackar pyramid, kan ni förklara närmare då vad som inte är en pyramid
vill jätte gärna veta vad som inte är pyramid ???

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2