Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Har du dator + internet? Då kan du tjäna pengar med mitt företag

Inlägg 1 av 16

2005-11-23, kl 12:23

username

Medlem
#26721

Inlägg: 26

Har du dator + internet? Då kan du tjäna pengar med mitt företag

JF-Styling är generalagent för ett par företag utomlands som importerar låttsålda varor! Inga krav ställs på återförsäljaren (alltså inga minimum ordrar eller lagerhållning m.m) JF-Styling kommer fungera som en leveransföretag av produkterna genom återförsäljarna, JF-Styling kommer alltså inte att konkurrera med återförsäljarna. Ganska hög vinst för återförsäljarna på detta. Att arbeta med detta tar knappt en timme om dagen och man kan tjäna pengar som om du jobbade 8 timmar, det enda som egentligen krävs som återförsäljare är att ta emot beställningar via sin mail/webbutik. Det som kommer att krävas är att ni måste ha en webbutik (kostnad 500:- i månaden hos en leverantör av webbutiker) Kostnaden i månaden för webbutiken är lätt igenförtjänad varje månad. Så känns det som om du skulle behöva en extrainkomst i hemmet så slå till på detta innan det blir fullt i kvoten av återförsäljare! Vid ytterligare frågor maila på [email protected] P:S Glöm inte att uppge erat telenr så jag kan ringa upp till er och förklara detta återförsäljarjobb!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 16

2005-12-03, kl 20:01

username

Tony
Muir

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

JF-Styling är generalagent för ett par företag utomlands som importerar låttsålda varor! Inga krav ställs på återförsäljaren (alltså inga minimum ordrar eller lagerhållning m.m) JF-Styling kommer fungera som en leveransföretag av produkterna genom återförsäljarna, JF-Styling kommer alltså inte att konkurrera med återförsäljarna. Ganska hög vinst för återförsäljarna på detta. Att arbeta med detta tar knappt en timme om dagen och man kan tjäna pengar som om du jobbade 8 timmar, det enda som egentligen krävs som återförsäljare är att ta emot beställningar via sin mail/webbutik. Det som kommer att krävas är att ni måste ha en webbutik (kostnad 500:- i månaden hos en leverantör av webbutiker) Kostnaden i månaden för webbutiken är lätt igenförtjänad varje månad. Så känns det som om du skulle behöva en extrainkomst i hemmet så slå till på detta innan det blir fullt i kvoten av återförsäljare! Vid ytterligare frågor maila på [email protected] P:S Glöm inte att uppge erat telenr så jag kan ringa upp till er och förklara detta återförsäljarjobb!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 16

2005-12-05, kl 13:09

ekoteck

ekoteck

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

JF-Styling är generalagent för ett par företag utomlands som importerar låttsålda varor! Inga krav ställs på återförsäljaren (alltså inga minimum ordrar eller lagerhållning m.m) JF-Styling kommer fungera som en leveransföretag av produkterna genom återförsäljarna, JF-Styling kommer alltså inte att konkurrera med återförsäljarna. Ganska hög vinst för återförsäljarna på detta. Att arbeta med detta tar knappt en timme om dagen och man kan tjäna pengar som om du jobbade 8 timmar, det enda som egentligen krävs som återförsäljare är att ta emot beställningar via sin mail/webbutik. Det som kommer att krävas är att ni måste ha en webbutik (kostnad 500:- i månaden hos en leverantör av webbutiker) Kostnaden i månaden för webbutiken är lätt igenförtjänad varje månad. Så känns det som om du skulle behöva en extrainkomst i hemmet så slå till på detta innan det blir fullt i kvoten av återförsäljare! Vid ytterligare frågor maila på [email protected] P:S Glöm intill vårte att uppge erat telenr så jag kan ringa upp till er och förklara detta återförsäljarjobb!



Vi på Eko-Teck Online söker efter produkter till vår framtida webbutik. Jag är intresserad av ditt erbjudande !
Ring Gärna .
Hans Norberg
Eko-Teck Online
0620- 20125

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 16

2005-12-09, kl 12:53

username

Joni
Ramirez

Inlägg: 4

Hejsan jag är inreresserad av ditt concept kanske du kan meila mig ock lägga lite extra information på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 16

2005-12-09, kl 13:00

username

Magnus
Olsson

Inlägg: 1

Hallå är också intresserad av ert koncept, du kan väl ge mig lite mer info via min mail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 16

2005-12-12, kl 18:39

maia

maia

Inlägg: 6

Hejsan! Detta låter intressant, vill du maila mig lite mer info? Mvh Maia Mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 16

2005-12-16, kl 18:00

username

Susanne
Isaksson

Inlägg: 1

Hejsan! Jag är mycket intresserad av ert konsept. Jag vill gärna att du mailar mer info vad det är för varor och sådant. Detta kan bli riktigt spännande för det är precis i denna riktning jag funderat på själv också. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 16

2005-12-21, kl 22:42

erra

erra

Inlägg: 2

hejsan. maila gärna lite mer info till mej
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 16

2005-12-26, kl 13:36

username

Daniel
J

Inlägg: 2

Skicka gärna ett mail till mig med. Kan eventuellt vara av intresse beroende på utdelning.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 16

2006-01-29, kl 20:25

GöranH

GöranH

Inlägg: 144

Hör av dej har anledning att skapa kontakter omkring mej [email protected] kan bli något

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2