Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Gallerian i Gävle Eller Falun?

Inlägg 1 av 1

2010-11-27, kl 20:01

FiratGunes

FiratGunes

Gallerian i Gävle Eller Falun?

Hej Allihopa.
Jag är helt ny startaeget.se och det verkar vara en seriös sida. Jag skriver detta inlägg för och se om någon kanske kan hjälpa mig med en sak.
Jag ska starta en franschise verksamhet  inom telecom.  Jag har pratat med VD:en på bolaget och kommit överens om att tillsammans leta efter lokal åt min verksamhet. 
Jag tänkte att jag provar med och skriva här på startaeget.se och kanske får någon napp på någon som känner någon eller någon som kanske till och med jobbar med det. Det gäller en butikslokal eller en mindre yta på Gallerian Nian i Gävle eller Gallerian Falan i Falun. Någon som har kontakter som skulle kunna hjälpa till? Jag skulle ringa upp galleriorna nu i veckan igen och skulle få tala med dem huvudansvariga för uthyrning på båda galleriorna men tänkte att man kanske kunde gå någon lite smidigare väg om det fanns någon här med kontakter på dessa ställen.
Vore väldigt tacksam för all hjälp och belöning ges till den person som lyckas hjälpa oss och få en lokal.
Tack på förhand allihopa.

Svara Svara med citat