Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

fotboll och bidrag!

Inlägg 1 av 4

2004-03-19, kl 11:41

username

Borttagen
medlem

fotboll och bidrag!

Hej!

Jag är 22 år och har nyligen startat ett fotbollslag där snittåldern är 22. Eftersom laget är nystartat så har vi det taskigt med ekonomin. Nu undrar jag, finns det någon bidrag man kan söka?

MVH
Farhad Daneshvar

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-05-23, kl 14:25

strategicgames

strategicgames

Så länge tillräckligt många är max 25 brukar det finnas sådant som t ex
"aktivitetsbidrag" (per träning o d men INTE för match då de ordnas av förbund e d.)

Reglerna är delvis olika för olika kommuner, så kolla med kommunen där du bor plus Svenska Fotbollsförbundet (eller Korpen) beroende på vad ni är med i. Du kan också fråga distriktsidrottsförbundet för länet där ni tränar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-06-10, kl 10:58

username

Borttagen
medlem

Citat:

Ursprungligen postat av:

Så länge tillräckligt många är max 25 brukar det finnas sådant som t ex
"aktivitetsbidrag" (per träning o d men INTE för match då de ordnas av förbund e d.)

Reglerna är delvis olika för olika kommuner, så kolla med kommunen där du bor plus Svenska Fotbollsförbundet (eller Korpen) beroende på vad ni är med i. Du kan också fråga distriktsidrottsförbundet för länet där ni tränar.

Tack för svaret!

MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2004-08-23, kl 23:34

username

Tony
Saha

jag skulle vilja komma i kontakt med Farhad Daneshvar, du kan väl maila mig på [email protected]
mvh
tony

Inläggets betyg
Svara Svara med citat