Inlägg 1 av 2
2009-06-16, kl 23:43
Förbättringar av hemsidan
Hej.Jag har inte varit inne här på jag vet inte hur länge och kommer faktiskt inte ihåg när jag anmäld mig till det heller men jag fick ett mail om att min konto skulle sägas upp så jag tänkte gå in och kolla upp vad det var för något.Men det tar inte lång tid innan jag blir irriterad över att sidan inte fungerar som jag vill. Jag ska ändra dom uppgifter som jag än inte har fyllt i. Jag fyller i allting och trycker spara men då visar det sig att det inte gick att byta email trots att den möjligheten ges istället så blir man utloggad. Ok tänkte jag man ska logga in med den nya adressen istället, lite dåligt att man inte blir informerad om detta, men ok.Nej, det visade sig att så inte var fallet får logga in med den gamla och ingenting har sparats. Gör om allting utan att skriva i ny email ok det sparas men inte mitt val av land det står nu Afghanistan innan trots att jag valde Sverige och valde spara. Jobbigt försöker igen och se om det var jag som missade det nej samma igen.Jag vill informera er som skapat sidan om detta och leta efter kontakta länk och till sist finner jag den i botten. Försöker klicka på den men inser rätt snart att det är bara "dummie" länkar och att ingen av dom fungerar över huvudtaget. Så ett litet tips till er är att Testa era versioner grundligt innan ni släpper dom publik och att det inte står att det under konstruktion och liknande sån val möjligheter ska inte finnas så att det väckas irritation och förvirring. Och skulle känna att ni är klara med för publik och skriv det klart och tydligt och be folk kunna hjälpa er att förbättra. Man prata mycket inom webben just nu att man släpper "beta" versioner just för att få en test version utvärderad och testa av fler användare än en själv, men det framgår tydligt också. Det måste vara enklare att lämna feedback så att ni kan förbättra er. Det finns många bra "widget" t ex kundo.se och se till så att ni kan bli kontaktade och inte har saker som inte fungera än en gång.Det är verkligen inte för att klanka ner på eller så utan jag vill hjälpa er att bli bättre och kunna växa på ett bättre och snabbare sätt.Hoppas ni tar till er detta på rätt sätt och lycka till.PS. Jag blev utloggad första gången jag försökte posta. Misstänkte nästan att det kunde hända och kopierade.
Svara Svara med citat