Inlägg 1 av 2
2005-11-11, kl 06:53
Electro-Mensa.com
jag tänker starta en internät-butik och där tänker jag sälja all hem-elektronik,allt från datorer,disk-maskiner till el-visp till ett pris som ingen annan butik kan slå.Jag hade tänkt använda ett unikt sälj-system som aldrig har prövats förr,försäljning av hem-elektronik genom internät med 0900-numer.Istället för att krångla med olika kreditkortsbetalningar som man riskerar att bli lurad på så hade jag tänkt att man istället ska kunna ringa ett samtal från en vanlig hem-telefon och köpa allt man vill köpa.För att vara säker på att rätt person köper produkten så ska självklart säkerheten finnas där,det ska vara person-numersinknappning innan man beställer produkten.Det vore inte smart om man binde varje kund till att köpa bara genom 0900-numer,just därför ska det finnas val för de som vill betala på ett "vanligt" sätt.Jag har pratat med över 15 olika distributörer och alla är säkra på att denna idé kommer att ta fart när som helst.
Och jag hade startat detta företag för länge sedan men saken är bara det att jag precis har fyllt 18 och jag har inte pengarna som krävs för att starta detta.
[email protected]
Svara Svara med citat