Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Delägare med kapital sökes

Inlägg 1 av 1

2007-05-01, kl 19:38

niklase

niklase

Delägare med kapital sökes

Söker dig som vill bli 50% delägare med mig i ett företag som jag velat starta sen flera år tillbaka, men har tyvärr ej kapital själv för att genomföra min idé.

Idéen är bombsäker och kommer garanterat att ge stora intäkter. Det kapital jag vill att du går in med är ca 600.000 kronor.

Min idé är att slå upp en hemsida på Internet där diverse tjänster kommer att erbjudas till båda privat- och företagspersoner.

Mer om tjänsten och idéen vill jag tyvärr inte berätta då detta är för bra och kommer garanterat att knyckas av någon annan.

Jag ger dig 50% delägarskap. Produktion och drift av sidan klarar jag av helt själv, så något krav på arbete från dig krävs ej om du själv känner att du inte har tiden till det. Har flera års erfarenhet inom området.

Visar du bara att du har kapitalet och kemin mellan oss stämmer överrens berättar jag affärsidéen för dig.

När allt har gått i land har jag redan stora företagskontaker som är beredda att gå in och marknadsföra på sidan, så kapitalet du går ut med räknar jag med att "vår" firma betalar tillbaka till dig inom en 3 månaders radie.

Omsättningen redan det första året räknar jag med ca 3.6 miljoner.

Skicka telefonnummer och lite information om vem du är i denna tråden eller till min e-post nedan så hör jag av mig!

Vänligen, Niklas
[email protected]

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Svara Svara med citat