Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

datingsida

Inlägg 1 av 10

2009-05-24, kl 22:08

joimport

joimport

Inlägg: 97

datingsida

har länge varit sugen på en datingsida men dom verkar vara dyra att bygga finns det någon här som kan göra en sån för en bra peng??

ingenting är omöjligt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2009-05-30, kl 12:11

quickhelp

quickhelp

Inlägg: 64

Hej,www.quickhelp.se är en uppdragsförmedlingstjänst där man har möjlighet att få hjälp med liknande uppdrag. Kolla om du kan hitta hjälp där.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2009-06-19, kl 20:42

joimport

joimport

Inlägg: 97

QuickHelp .se skrev:Hej,www.quickhelp.se är en uppdragsförmedlingstjänst där man har möjlighet att få hjälp med liknande uppdrag. Kolla om du kan hitta hjälp där. den var ingen vidare det var ju synd nu när du fick göra gratisreklam =)

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2009-06-19, kl 20:45

joimport

joimport

Inlägg: 97

är det ingen som kan bygga en sida åt mig ?? kanske för svårt för dom som brukar göra reklam här för sina webbkunskaper ... då får man leta vidare då..

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2009-06-19, kl 23:41

M1234rt

M1234rt

Inlägg: 65

Jag svarade dig på webforum.se för ett bra tag sedan och flera andra likaså men det verkade som om de svar du fick inte var intressanta eftersom du inte återkom. Det du söker tar massvis med tid om det ska bli en site som kan mäta sig med kända siter. Om någon erbjuder dig ett billigt alternativ, som det du tog upp i det andra forumet, är det med stor sannolikhet inte ett seriöst erbjudande.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2009-06-20, kl 11:09

joimport

joimport

Inlägg: 97

Mikael Norrman skrev:Jag svarade dig på webforum.se för ett bra tag sedan och flera andra likaså men det verkade som om de svar du fick inte var intressanta eftersom du inte återkom. Det du söker tar massvis med tid om det ska bli en site som kan mäta sig med kända siter. Om någon erbjuder dig ett billigt alternativ, som det du tog upp i det andra forumet, är det med stor sannolikhet inte ett seriöst erbjudande.hej nej dom var inte intressanta därför återkom jag inte ganska logiskt eller hur? jag fick ett svar men det var ej så seriöst.. jag skrev att jag ville ha en sida utformad som match och allt vad dom heter men jag skrev inte att dom måste vara lika avancerade som dom för dom är riktigt bra uppbyggda.. men man vill ha såna funktioner som match givetvis.. det är konstigt här på starta eget många som kan bygga e-butiker och sånt men ej en datingsida (jag vet att det är 2 olika saker) men ändå. ska själv lära mig webbdesign om jag kommer in på höstterminen men sen tar det ett tag att lära sig också.

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2009-06-20, kl 12:36

Mana

Mana

Inlägg: 6

Hej Jörgen,Jag kan göra ett datingsite åt dig för ett bra pris, mejla miginfo om hur den ska se ut, färg, mall osv och du ger mig ett prisförslag så fortsätter vi därifrån. Arbetet tar 2-7 dagar för mig att göra. [email protected] Vänlig HälsningAlldesiner Sweden

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2009-06-20, kl 13:20

M1234rt

M1234rt

Inlägg: 65

Jörgen Olsson skrev: hej nej dom var inte intressanta därför återkom jag inte ganska logiskt eller hur? jag fick ett svar men det var ej så seriöst.. jag skrev att jag ville ha en sida utformad som match och allt vad dom heter men jag skrev inte att dom måste vara lika avancerade som dom för dom är riktigt bra uppbyggda.. men man vill ha såna funktioner som match givetvis.. det är konstigt här på starta eget många som kan bygga e-butiker och sånt men ej en datingsida (jag vet att det är 2 olika saker) men ändå. ska själv lära mig webbdesign om jag kommer in på höstterminen men sen tar det ett tag att lära sig också.Jag tycker du fick en hel del seriösa svar från erfarna kodare i det forumet. Anledningen till att du inte fick fler kostnadsförslag var och är för att du ger ut minimal information om funktioner. Vad jag förstår har du inte en projektplan. Det är därför omöjligt för någon att ge dig en kostnad. Det är ungefär som "Vad kostar en bil?" Rätt fråga är snarare "Jag vill ha en Trabant" eller "Jag vill ha en BMW". Jag ser att du fått ett förslag nu på en vecka. Återkom gärna med feedback om du fick vad du ville ha på denna vecka. Jag står fast vid att det tar minst 150 timmar totalt att göra en bra datingsite som står sig i konkurrensen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2009-06-20, kl 16:35

joimport

joimport

Inlägg: 97

Mana Pathosit skrev:Hej Jörgen,Jag kan göra ett datingsite åt dig för ett bra pris, mejla miginfo om hur den ska se ut, färg, mall osv och du ger mig ett prisförslag så fortsätter vi därifrån. Arbetet tar 2-7 dagar för mig att göra. [email protected] Vänlig HälsningAlldesiner Swedenhej tack för erbjudandet men jag har en annan ide på gång ....

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2009-06-20, kl 16:36

joimport

joimport

Inlägg: 97

Mikael Norrman skrev:Jörgen Olsson skrev: hej nej dom var inte intressanta därför återkom jag inte ganska logiskt eller hur? jag fick ett svar men det var ej så seriöst.. jag skrev att jag ville ha en sida utformad som match och allt vad dom heter men jag skrev inte att dom måste vara lika avancerade som dom för dom är riktigt bra uppbyggda.. men man vill ha såna funktioner som match givetvis.. det är konstigt här på starta eget många som kan bygga e-butiker och sånt men ej en datingsida (jag vet att det är 2 olika saker) men ändå. ska själv lära mig webbdesign om jag kommer in på höstterminen men sen tar det ett tag att lära sig också.Jag tycker du fick en hel del seriösa svar från erfarna kodare i det forumet. Anledningen till att du inte fick fler kostnadsförslag var och är för att du ger ut minimal information om funktioner. Vad jag förstår har du inte en projektplan. Det är därför omöjligt för någon att ge dig en kostnad. Det är ungefär som "Vad kostar en bil?" Rätt fråga är snarare "Jag vill ha en Trabant" eller "Jag vill ha en BMW". Jag ser att du fått ett förslag nu på en vecka. Återkom gärna med feedback om du fick vad du ville ha på denna vecka. Jag står fast vid att det tar minst 150 timmar totalt att göra en bra datingsite som står sig i konkurrensen.jag tror också att det tar för lång tid för min plånbok =) så jag lägger ner detta har redan en annan grej på gång,,,

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat