Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

beställningformulär i pdf

Inlägg 1 av 2

2012-09-25, kl 19:00

Nattsurfaren

Nattsurfaren

Inlägg: 1

beställningformulär i pdf

Håller på att bygga ett beställningsformulär men skulle vilja göra så att det går att skicka svar online. Tror att jag kan öka försäljningen på det sättet. Någon som vet hur jag ska gå tillväga?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-10-14, kl 23:05

korsa

korsa

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av: Nattsurfaren

Håller på att bygga ett beställningsformulär men skulle vilja göra så att det går att skicka svar online. Tror att jag kan öka försäljningen på det sättet. Någon som vet hur jag ska gå tillväga?



Jag vet inte om jag förstod dig riktigt. Vad "bygger" du formuläret i? Vill du helt enkelt göra så att folk kan besöka ditt beställningsformulär online och fylla i det dom önskar och sedan skicka det til dig via mail?

Om du vill bygga ett enkelt formulär kan du prova http://www.jotformeu.com/. Men vill du ha mer avancerade funktioner så som prisuträkning beroende på vad besökaren gör för val så behöver du nog hitta någon som kan göra det manuellt till dig. Själv har jag tyvärr lite för mycket på bordet just nu men det kommer garanterat någon mer med svar inom kort. Om inte, så hojta till.

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat