Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

BEHÖVER OFFERTER OMGÅENDE !!!

Inlägg 1 av 3

2009-10-08, kl 00:28

Badass

Badass

Inlägg: 76

BEHÖVER OFFERTER OMGÅENDE !!!

Hejsan

Jag ska nu äntligen starta mitt företag och behöver få in offerter på kostnader för en hemsida.

Jag har en tillfällig hemsida och den kan användas som mall vid beräknande av offerten. (www.Airtattoo.zoomin.se)

Hemsidan skall bestå av 1 startsida med 3-5 undersidor.. Väldigt enkel och stilren design, inte massa plotter och krusiduller mm.. Utan väldigt basic men det enda kravet jag har är att jag ska ha en logotyp som jag inte riktigt har fått ordning på ännu... hjälp med detta mottages gärna.

Jag ska ha en enkel logga för att även kunna trycka på kläder och reklamsaker mm


Men som sagt en enkel basic hemsida med 3-5 undersidor.

Maila eller skicka priv meddelande till mig.

/Andreas

[email protected]

Andreas Svedjehed

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-11-30, kl 22:28

SuhoskiDesign

SuhoskiDesign

Inlägg: 8

Hej Andreas! Tänkte bara kolla med dig om du har fått den hjälp du behövde eller behöver annat grafisk hjälp. Kolla gärna på min hemsida www.suhoski.com för referenser och mer information! Tack på förhand!
Vänliga hälsningar,
Florin

Vänliga hälsningar,
– Florin Suhoschi
Cretaive Director

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2009-12-10, kl 20:52

quickhelp

quickhelp

Inlägg: 64

Hej,

Vi driver en uppdragsförmedlingstjänst där man har möjlighet att få hjälp med liknande uppdrag.
Ta en titt på www.quickhelp.se för att se om du kan få hjälp.

Du lägger upp ditt uppdrag och tar emot bud från intresserade uppdragstagare (frilansare).
Du har sedan möjlighet att välja den person/bud som du anser är lämpligast.
Alternativt anger du ett fast pris som du vill betala för en lösning.

All betalning mellan uppdragsgivare resp. uppdragstagare kan ske via vår tjänst.

Det kostar inget att lägga upp uppdrag eller att bli medlem.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat