Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

behöver hjälp.

Inlägg 1 av 4

2006-03-26, kl 09:54

username

Hassan
Awled

behöver hjälp.

vart vänder man sig för att få tag i en person som kan bygga en hel community site med funktioner och allt som behövs.är det "vanliga" webdesigners som gör hela jobbet eller måste man vända sig till företag?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-03-29, kl 21:26

mgcreative

mgcreative

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb
och reklam www.mgcreative.se Ring eller mejla mig om du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-04-05, kl 14:49

username

Christopher
Berg

Hej Lagret,

3W Solutions har över 15 års erfarenhet av systemutveckling för Internet. Vi har idag hjälp ett flertal kunder att gå ifrån ett diskussions stadie till att faktiskt omsätta mycket pengar. Detta baserat på erfarenhet och så klart som många har dvs. tur. Att göra rätt saker vid rätt tidpunkt och göra det i etapper. Vi skräddarsyr lösningar åt små och stora företag och erbjuder även drift och övervakning av systemen.

Har du ytterligare frågor så skicka dem gärna till [email protected] så berättar vi mer.

Mvh
Christopher
http://www.3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2006-04-05, kl 16:20

username

Kenny
Plesner

Mitt motto är:
betala inte för mer än vad du är tvungen för!

kontakta mig för mer information!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat