Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Behöver hemsida!

Inlägg 1 av 1

2007-02-21, kl 23:44

username

Peter
Nygren

Behöver hemsida!

Hej!

Jag behöver en hemsida och jag vet att det är många här som är duktiga på detta här på startaeget.se. Det är en enkel företagshemsida som jag är ute efter. Färgerna som används ska vara de som är i min loggo som ni hittar på www.windpal.se (vit, blå och svart).

Sidan ska vara enkel och stilren. Loggon högst upp, en meny under loggon och all information i rutan under. Dvs väldigt enkelt. Det behöver inte var php osv utan mest design och den kan byggas i html, och jag kan uppdatera den själv så det behövs inga administrationsverktyg i php och liknande (även om jag har unixkonto på mitt webbhotell).

Jag tar den som erbjuder den billigaste lösningen i förhållande till design och refferenser!

jag kan själv snickra ihop en hemsida i Html och klipp och klistra, men jag vill ha något som ser bra ut!

Är du rätt man/kvinna för jobbet så kontakta mig genom att lämna ett PM eller skicka ett mail till [email protected]

Ha en bra vecka!

Best Regards,
Peter Nygren

Svara Svara med citat