Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Behöver du en säljare lokalt i Norge?

Inlägg 1 av 1

2009-10-14, kl 19:04

upnorth

upnorth

Inlägg: 36

Behöver du en säljare lokalt i Norge?

Jag har flera års erfarenhet inom försäljning och marknadsföring via butik, infomationsbord och telefon. Har bl.a. arbetat med fackliga medlemsskap, hemelektronik och sportutrustning. För de två sista har merförsäljning och tilläggstjänster haft stort fokus.

Per idag bor jag i Oslo, har arbetat för Elkjöp (Elgigantens ägare) på kundtjänst i säljavdelningen och har efter det arbetat i ett år inom XXL Sport och Vildmark både som verkstedsansvarig och säljare i skid- och cykelavdelningarna för två av kedjans butiker, nu jobbar jag i Oslo centrum. Jag får självfallet inte konkurrera med XXL som anställd men utöver det har jag många resurser.

Min talade norska är bra, min skrivna är hjälplig (kan lämna prov) men jag hör och läser norska nästan lika lätt som svenska.

Har alltså främst erfarenhet av hemelektronik och är väl bevandrad med prisjämförelsesidor och de vanligare nätbutikerna i sverige och internationellt. Men jag har lätt för att sätta mig in i det mesta och har du en produkt eller tjänst jag tycker verkar intressant ska det inte vara några problem =)

Jag är fast och lyckligt anställd i XXL så det här handlar mest om att jobba extra, utvecklas som säljare och att skapa ett kontaktnät. Tycker du att det här verkar intressant så kontakta mig gärna, helst via mail.

biker.upnorth(at)gmail.com
+47 46365205

Har referenser från alla mina anställningar.

Världens bästa motto: Ja fan, jag är på!

Svara Svara med citat