Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Beach Club i Sverige (Gotland)?

Inlägg 1 av 4

2006-01-19, kl 04:35

username

Christian
Westling

Beach Club i Sverige (Gotland)?

En liten affärsidé jag har är att man på Gotland skulle etablera ett renodlat Beach Club Hotell. Förebilden är http://www.marbellaclub.com

Tanken är unik då inget liknande finns på Gotland. Trots att ett köpstarkt klientel besöker ön så finns inga exklusiva boendeformer, annat än något fint hotell i centrala Visby.

Ett inhägnat clubhotell lite utanför Visby med hotellbyggnad samt fristående bungalows, privat strand och en stor pool samt en stor trädgård.

Skulle detta fungera på Gotland, eller är säsongen för kort/vädret för kallt?
Det ska ju vara varmare där än övriga landet.

Lite oordnad tråd, hoppas ni förstår poängen.
Tack på förhand för alla svar.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-01-19, kl 22:15

larsarenander

larsarenander

Jag skulle låta den vara unik och satsa på något annat. Du har själv tagit upp ett par saker och listan kunde göras mycket längre.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-04-14, kl 12:07

username

Yannick
Zehourou

Hejsan!

Mitt namn är Yannick Zéhourou. Jag bor Stockholm & Uppsala. Jag intresserad av din idée. Jag gillar mycket unika med inspiration hämtad utifrån. Mycket av det jag håller på med är lika med din idée. Jag kan hjälpa till och bidra med affärsrådgivning, skriva affärsplan, resa kapital med hjälpa av min affärsrådgivare, Jag har kontakt med Mafioso Pr byrå som sköter lansering lansering av min klubb i Stockholm samt att jag håller på öppna en underground klubb i Uppsala. Jag öppen för en beach klubb, är positiv till idéen. Återkom gärna till mitt mail för mera info. [email protected].

MVH
Yannick Zéhourou
0762437714

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2006-04-14, kl 12:31

username

Yannick
Zehourou

Hejsan!

Lite rättning och justring på språket.

Mitt namn är Yannick Zéhourou. Jag bor Stockholm & Uppsala. Jag intresserad av din idée. Jag gillar unika idéer med inspiration hämtad utifrån för den svenska marknaden. Det jag pysslar med är lik din idée. Jag kan hjälpa till och bidra med affärsrådgivning, skriva en affärsplan, resa kapital med hjälp av min affärsrådgivare, Jag har kontakt med Mafioso Pr byrå som sköter lansering av min klubb i Stockholm. Jag håller på att öppna en undeground klubb i Uppsala. Jag är öppen för en beach klubb, är positiv ställd till idéen. Återkom gärna till mitt mail för mera info. [email protected].

MVH
Yannick Zéhourou
0762437714

Inläggets betyg
Svara Svara med citat