Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

användaren: zainab

Inlägg 1 av 2

2011-10-14, kl 17:07

emef

emef

användaren: zainab

fick detta meddelandet idag :
låter lite.....skumt..?

läs skälva :

Skickat:

2011-10-14, kl 12:47

Hej mitt namn är Zainab aldrig gift tidigare, jag såg ditt konto profil på denna sida idag och blev intresserad av dig kommer jag också vilja veta dig mer, och jag vill att ni skicka ett mail direkt till min e-postadress så jag kan ge er min bild för dig att veta vem jag är. Här är min e-postadress ([email protected]) Jag tror att vi kan flytta härifrån! Jag väntar på ditt mail till min e-postadress ovan (Kom ihåg avståndet eller färg spelar ingen roll men älskar frågor mycket i livet) ([email protected])
-------------------------------------

HELLO My name is Zainab never married before, i saw your account profile in this site today and became interested in you, i will also like to know you the more, and i want you to send an email direct to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am. Here is my email address([email protected]) I believe we can move from here! i am waiting for your mail to my email address above (Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life) ([email protected])

-- social writer --

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-10-14, kl 22:45

Marcus Björk

Marcus Björk

Jag fick något liknande för ett tag sedan,, Vill du importera en fru från västafrika så kan du svara på mailen.

Marcus Björk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat