Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Annonssida för designade kläder!

Inlägg 1 av 3

2006-07-13, kl 10:17

username

Amir
Adan

Inlägg: 39

Annonssida för designade kläder!

Nu har www.kladdesign.se startat. Det är en annonssida för designade kläder där designers får en chans att visa sina plagg och få dem sålda. Detta är en bra sida att lägga upp sina plagg om man vill slippa marknadsföringskostnader för att själv ha en webbshop och kostander för att bygga en hemsida och driftkostnader. Ta en titt på www.kladdesign.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-07-18, kl 10:44

username

Alexander
C
C
Enulescu

Inlägg: 28

Hej.

Snygg sida och bra koncept. Jag håller på med en egen kollektion och mina första plagg är snart färdiga.

Min fråga är: Hur marknadsför du din sida och till vem?

Efetersom jag är ny startad så behåller jag inget lager och min idé till en början är att sälja till fysiska butiker eller tilll butiker på nätet. Därför så undrar jag hur du hade tänkt att göra med kläddesign.se?

--Alex
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-07-22, kl 15:41

username

Amir
Adan

Inlägg: 39

Hej!
Jag kommer att marknadsföra min sida på internet, på olika hemsidor där jag når folk som både är intresserade av att köpa designade kläder och själv lägga upp sina egna plagg. Jag kommer se till att betala för sökvägar så man lätt kommer att hitta min sida på olika sökmotorer som google med mera. Kommer även göra reklam på olika designskolor Sverige runt. Vad gäller målgruppen så är det mellan 18-40 års ålder som gäller.

Hoppas detta låter lockande!

Mvh

Amir
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat