Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Aktivitet?

Inlägg 1 av 6

2006-08-03, kl 18:22

username

Borttagen
medlem

Aktivitet?

Hej,

Jag har inte varit medlem så länge så mina iaktagelser grundar sig inte i någon längre tidsperiod. Men min uppfattning är att forumet här på startaeget.se är väldigt dött. En teori jag har haft är att det beror på sommaren. Men jag tycker ändå att det borde vara lite mera aktivitet än så här eftersom att Experterna finns och deras uppgift borde inte bara vara att svara på expert frågorna utan även bevaka forumen.
Sen så borde det finnas en länk "skapa ny tråd" ovanför alla inläggen så att man inte behöver scrolla ned.

Bortsett från det här så vill jag säga tack för en bra tjänst!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-08-03, kl 22:21

username

Johan

instämmer...
någon borde även rensa bort lite gamla trådar...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-08-04, kl 00:08

larsarenander

larsarenander

743 inlägg har jag hunnit med, hur många har du gjort?
Jag har även påtalat en del brister men det händer förvånandsvärt lite. Till det har jag svarat på ca 1500 frågor på [email protected] där har det nu blivit lite ändring.
Lars
www.flysverige.nu
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 6

2006-08-04, kl 11:15

username

Borttagen
medlem

Jag förstår inte riktigt vad du menar Lars. Vill du påvisa att forumet inte alls är inaktivt? Som jag skrev i mitt första inlägg i den här tråden så har jag inte varit medlem så länge och därför kan jag inte se över en längre tid. Så det är mycket möjligt att jag har fel. Men min uppfattning än så länge är att forumet är dött och att det skulle vara kul om de som är Experterna också skrev i forumen.
Dina 743 inlägg kan jag förstå att du vill skriva om eftersom att det är ett argument för att i alla fall du inte är inaktiv. Men vad har svaren på de 1500 frågorna du tagit emot via e-post att göra med den diskussionen?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-08-04, kl 23:03

larsarenander

larsarenander

Du har rätt det var bättre förr om än med en del brister som man hade kunnat åtgärda. De 1500 som fått råd av mig via e-post har förstått, i alla fall de flesta.
Lars
www.flysverige.nu
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected]

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-08-05, kl 15:30

liljeblom

liljeblom

Håller med dig "frejen"! Mycket borde förbättras i forumet. Bl a rensa bland gamla inlägg, sortera upp frågorna-samma saker återkommer ständigt och i alla ämnen, TYDLIGARE, jag har iallafall inte ens fattat hur man raderar sina EGNA gamla inlägg-hur man SNABBT ser om nån svarat på inlägg mm mm. Annars tycker jag att man får väldans mycket BRA info.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat