Inlägg 1 av 2
2010-02-03, kl 14:39
AdWords tillåter inte mina annonser
Hej!
AdWords tillåter inte mina annonser - finns det andra SNABBA sätt att få traffic?
Jag säljer produkter inom alternativ medicin och det är vissa svårigheter med reklam - för att inte bryta mot gällande i Sverige Marknadsförings Lag måste jag hålla tyst av dem egenskaperna som mina produkter besitter.
Google har förbjudit mina annonser helt och hållet.
Reklam i tidningar är inte heller någon enkel väg att gå - eftersom mina produkter kan uppfattas som läkemedel så vill inte tidningarna ta några risker (iaf har jag en sådan uppfattning efter kontakter med några annons säljare).
SEO tas förstas på allvar. Men..Det kommer att dröja flera månader innan det blir något resultat.
Men jag behöver sprida info om mina produkter och öka försäljningen. Hur når jag mina potentiella köpare på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt?
Några tips?
Ska jag kanske satsa på arbetet med återförsäljare - i så fall finns det något beprövat sätt att snabbt och effektivt etablera relationerna med dem?
Blir tacksam för konkreta råd!
Halsoplaster.se - Hälsoplåster med enbart naturliga ingredienser. För dig som vill bibehålla en god hälsa.