Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Återförsäljare över internet?

Inlägg 1 av 14

2004-10-17, kl 17:36

username

Medlem
#1105

Inlägg: 4

Återförsäljare över internet?

Hej! Hade tänkt bli återförsäljare av diverse produkter över nätet och undrar därför om jag måste starta företag, och hur gör man isåfall? Finns det nån bra steg-för-steg lista? Nån som har tips på ett bra och billigt webbhotell?

MvH: Chantal

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 14

2004-10-26, kl 22:29

bjernebo

bjernebo

Inlägg: 46

Hej!

Jag kan tillverka din webbsida och sedan råda dig om var du hittar ett billigt webbhotell..Har bland dom lägsta priserna i landet! Kolla http://www.bjernebowebstudio.tk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 14

2004-10-30, kl 15:39

username

Trantor
Invest

Inlägg: 68

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Hade tänkt bli återförsäljare av diverse produkter över nätet och undrar därför om jag måste starta företag, och hur gör man isåfall? Finns det nån bra steg-för-steg lista? Nån som har tips på ett bra och billigt webbhotell?

MvH: Chantal



Hej,

Jag kan fixa webhotell (-butik) gratis. Mail mig ([email protected]) så berättar jag mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 14

2004-11-03, kl 18:01

username

Mervi
Lievonen

Inlägg: 4

Hej!

Om du vill bli affiliate så finns det en bra kurs som jag kan rekommendera. Det är en steg för steg kurs och är helt gratis. Jag har själv använt mig av den med lyckat resultat. Du kan hämta den på http://www.odlablommor.com/Aff-Masters.zip

För att öppna filen behöver du winzip eller något liknande program.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 14

2004-11-25, kl 10:29

username

Tomas
Loden

Inlägg: 72

Hej,

Har efter många år som företagare heltid på internet kommit sett att det är största
misstaget en nybörjare gör är att börja leta efter produkter/företag att sälja
istället för att börja med att leta efter kunderna, vart dom finns, vad dom behöver etc etc ...

Produkter och företag finns det tusentals av så börja med att lokalisera dina kunder, hur du ska nå dem, vad deras behov är osv..

/ Tomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 14

2004-11-27, kl 19:45

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Så sant så sant Tomas! Ett bra sätt är att smyga igång och allteftersom efterfrågan ökar hålla takten. Men dessförinnan behövs det en långsiktig plan som håller den dan skattemyndigheten vill titta på verksamheten. Man skulle ibland kunna tro att det fungerar på skattekontoren angående företag på samma sätt som skattmasen Mikael Wokander avslöjar angående upptaxeringar enl. tidningen metro 26/11-04 sid 09 rosa.
Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 14

2004-12-02, kl 21:08

username

Roger
Parmstrand

Inlägg: 5

Jag hade tänkt bli återförsäljare över internet.
Har hemsida och webbhotell men har svårt för att själv göra en bra hemsida.
Var kan jag få hjälp med detta till en billig peng

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 14

2004-12-05, kl 20:20

PMagnusson

PMagnusson

Inlägg: 9



Hej!
Du intresserad av att spara och tjäna pengar! Du vill säkert också ta del av storkundsavtal helt gratis! Därför har jag skrivit till just dig! Låt mig få presentera Matrix för dig.

VÄLKOMMEN TILL INFORMATION OM AFFÄRSMÖJLIGHETERNA I MATRIX
Matrix är ett bolag som förhandlar fram attraktiva rabatter på varor och tjänster. Som kund blir du gratis medlem och får tillgång till avtalet, vilket gör att du kan sänka dina befintliga utgifter. Förutom att du sänker dina kostnader kan de som är intresserade tjäna pengar genom att rekommendera andra om Matrix. Matrix tillhandahåller avtal med leverantörer som uppfyller kraven på attraktiva priser, kvalitet och service.
Varför Matrix
Matrix skapades för att ge kunder en bra upplevelse och fördelar av shopping på nätet samtidigt som vi erbjuder individer företag och föreningar möjligheten till en spännande och intressant affärsmöjlighet. Att få valuta för sina pengar är något som alla är intresserade av. Matrix erbjuder ett stort urval av kvalitetsbutiker och shoppingställen med produkter och service som ofta efterfrågas. Matrix shopping innebär större köpkraft för den enskilda kunden. Som affärserbjudande är Matrix helt unikt. Ett företag som delar med sig av sina framgångar på mer än ett sätt. Distributören får en inkomst genom ett attraktivt provisionssystem och får värdetillväxt genom att automatiskt bli andelsägare i bolaget.

Inkomstmöjlighet
Det finns tre inkomstmöjligheter. 1 Du får provision genom att dela ut gratis medlemskap. 2 Ta del av den totala konsumtionen som din kundbas genererar. 3 Ta del av den vinst som Matrix Global inc. genererar. Företag har stora möjligheter att spara pengar med hjälp av Matrix storkundsavtal. Spara pengar inom tex. telefoni, bensin, diesel, el och mycket mer. Som företag finns det också möjligheten att tjäna pengar på andras konsumtion. Tex. erbjud era anställda att ta del av storkundsavtalen och hjälp dem att spara pengar. Erbjud era kunder ett mervärde när de handlar hos er. Exempel på företag som idag tjänar mycket pengar med dessa storkundsavtal är pizzerior som sparar pengar på el. Taxibolag, åkerier som sparar pengar på Diesel/bensin. Flertalet företag sparar pengar genom billigare telefoni.

Ett exempel på hur du kan skapa ett mervärde för kunden på tex en faktura eller pizzakartong:
Som tack för att du handlade av oss får du mellan 3-75% rabatt och kontant återbäring på kända varor och märken genom att följa länken
http://www.matrix-worldwide.net/members/150240




Här följer några exempel på företag som Matrix samarbetar med:
Skaffa dig ett nytt bensin kort det ger dig 18-45 öre i rabatt på Preem! Skaffa dig upp till 70% billigare telefoni och bredband hos Eurobell. Exempel bredband 8 mb 285 kr månaden! Du får dessutom ytterligare 5% rabatt! Storuman Energi ger dig de bästa elpriserna! Upplev fördelarna med Matrix shopping! Bara fördelar! Kontant återbäring! Vill Du få valuta för Dina pengar? Självklart! Matrix erbjuder ett urval av kvalitetsbutiker och shoppingställen med produkter och service som ofta efterfrågas. Genom Matrix får Du prisfördelar på ett stort antal butiker som är svåra att hitta någon annanstans online.
Läs mer här http://www.matrix-worldwide.net/members/150240

Spara pengar redan i dag genom att bli gratis kund hos Matrix!
Matrix samarbetspartners ger dig mellan 3-75% rabatt på kända varor och märken plus att du får kontant återbäring på allt du väljer att handla från Matrix Shopping. Bara följ länken http://www.matrix-worldwide.net/members/150240så kan du själv omgående, helt kostnadsfritt bli kund i Matrix!

Ta del av den totala konsumtion som hela din kundbas genererar. Försök föreställa dig den återkommande provision du får från den omsättning som skapas genom områdena Kommunikation, Livsstil, Hälsa/Välbefinnande och Semester/Resor. Inte från en produkt eller tjänst utan från ett stort antal leverantörer med kvalitetsprodukter; potentialen är enorm.

Vill du ha mer information om distributörskap så kontakta oss i förstahand via e-mail [email protected]

Du kan även få direkt information via dagliga konferenssamtal av Stefan Edefors.
De är kl 18,30 och du ringer 0850005000 Code: 101010#.
Mer information om det på hemsidan
http://www.matrix-worldwide.net/members/150240

Hör av dig när du vill veta mer om affärsmöjligheten så ska du få möjlighet att få vara med på en Matrix-presentation.


Testa paketet – du kommer att gilla det - du får det gratis, du kan inte säga nej!


Med vänliga hälsningar
Distributör
Peter Magnusson
Save & Earn Produkter
033-272170
[email protected]


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 14

2005-02-07, kl 17:31

username

Lars
Johansson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Hade tänkt bli återförsäljare av diverse produkter över nätet och undrar därför om jag måste starta företag, och hur gör man isåfall? Finns det nån bra steg-för-steg lista? Nån som har tips på ett bra och billigt webbhotell?

MvH: Chantal



Bli din egen resebyrå med PRT Travel

http://europeanholidays.prttravel.net/

[email protected]

Agent
Lars Johansson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 14

2005-02-18, kl 22:22

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag hade tänkt bli återförsäljare över internet.
Har hemsida och webbhotell men har svårt för att själv göra en bra hemsida.
Var kan jag få hjälp med detta till en billig peng


Hej Gå in och titta på www.webbia.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2