Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

2 miljoner kunder väntar

Inlägg 1 av 7

2009-04-27, kl 23:44

Admir

Admir

Inlägg: 59

2 miljoner kunder väntar

Läs igenom noga, detta är årets erbjudande!

Hej, jag jobbar nu med ett norskt succeföretag som är på väg att konkurera ut Google i Norden och även snart i Europa när det gäller marknadsföring för små och medelstoraföretag.

Vill inte du synas för 2.000.000 miljoner unika besökare varje månad? Och för en summa på ca. 20.000 kr under ett år? Säg att bara var 1000:e person klickar sig vidare till dig så har du 2.000 besökare, och om bara en 4:e del köper något så har du fått 500 nya kunder på bara en månad för en liten investering på 20 tusen. Dessa kunder kommer i sin tur att ge ytterliggare kunder genom att de rekomenderar en. Samt att detta bara är exempel för en månad. Så här kan det hålla på i ett år.

Tidigare har endast stora företag som Volvo, IKEA, SAS, VIASAT, TELIA, TELE2 m.fl. hft möjlighet ekonomiskt att marknadsföra sig på stora svenska tidningars förstasidor på nätet. Men företaget jag jobbar för har utvecklat ett nytt revolutionerande koncept och tecknat avtal med de flesta stora tidningar i Sverige. I Norge har man avtal med alla tidningar som är värda att annonsera på. Företaget är så framgångsrikt att i just skrivande stund är det bara detaljer kvar innan avtal med engelska The Sun och amerikanska Washington Post är tecknade.

För den svenska marknaden är det just nu Expressen, GT och Kvällsposten som gäller. Annonserna går inte längre att teckna via dessa tidningar utan endast via företaget jag nu jobbar åt. Den som annonserar via oss syns på alla dessa 3 tidningar till priset av en.

ERBJUDANDE

Just nu erbjuder jag 360 timmars reklam under 1 år för 20 tusen kronor. De 360 timmarna fördelas under ett år, 360 dagar med en timmes reklam om dagen. Du väljer själv tidpunkt UNDER DYGNET då du tror dina kunder är inne på nätet, det kan vi också hjälpa dig med. Och just nu bjuder jag på 180 timmar extra under en viss underkategori. Säg att du söker kunder som är sportitresserade då är det bra att synas under kategorin SPORT.

Detta erbjudande går inte att jämföra med någon annan marknadsföring just nu. Detta är oslagbart. Delar du upp de 20.000 kr på de 540 timmar du får, kostar det dig 39 kr i timmen att synas bland 10.000tals besökare i timmen, över 2.000.0000 unika besökare per månad.

Liknande annonsering kostar 100.000-tals kronor, men jag erbjuder dig samma annonsering till en struntsumma. Din reklam kommer stå intill de största företagens reklam.

Satsa nu när det är lågkonjuktur, det är nu folk är mer internetfixerade. Ta andelar inom din branch. Syns du inte, finns du inte. Och nu när det börjar vända på finansmarknaden vill du självklart synas och vara med och ta del av kakan.

Ni kan höra av er här eller maila mig på [email protected]
Har fortfarande gamla hotmail då jag vägrar byta mail då jag har gamla kontakter där, samt gammalt folk som hör av sig då och då.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2009-04-28, kl 07:53

Silvin

Silvin

Inlägg: 123

Vad heter det norska succéföretaget om man får fråga? Med den framgångsbeskrivningen borde det i alla fall vara hyfsat välkänt.

Kan vara bra att nämna för att öka trovärdigheten i din text något..

Per Silvin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2009-04-28, kl 11:05

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Ursäkta Admir men håll dig till en tråd och spam inte forumet på det här sättet. Du förlorar bara din trovärdighet då. Och det är inte så du vill ha det eller hur? Men berätta gärna mer om vad för företag det handlar om tack.

Vänligen

Andy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2009-04-28, kl 22:42

Admir

Admir

Inlägg: 59

Ursäkta spamet, men man vill ju faktiskt komma ut med detta. Detta är en succe just nu och en perfekt möjlighet för ett mindre företag att synas bland kunder. Och klart jag tjänar på detta, men jag ser gärna mindre företag än stora lyckas, då jag själv inte är någon jätte.

Trovärdighet, skojar du? Hade du varit inne i ekonomi och företag så hade du vetat vilket ;) Företaget heter Adicate. har växt med 300% sen året börja. Så visst är det ett succeföretag. Det är inte så att några av världens största tidningar som The Sun och Washington Post annars teknar avtal med.

Är man intresserad, vilket man borde vara, så ringer jag inte från en telefonkiosk, utan från vårat företag och berättar allt mer noggrant och vissar dig så du ser allt framför dig på datorn.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2009-04-29, kl 00:22

lassegw

lassegw

Inlägg: 1

Nog tror jag att det går att presentera denna succe lite mer lågmält.

Läs mer om detta hos digmar
Eller på oscforum

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2009-04-29, kl 08:00

Silvin

Silvin

Inlägg: 123

Se bara att du nämnde bolaget nu så tyckte jag din trovärdighet ökade lite..

Gick in på adicates hemsida.. Känns mest som en mediebyrå som splittar annonserna de köper in?

Tittade man på lite forum, verkade ju folk tycka att det var billigt men att det inte gav så mycket pang för pengarna..

Per Silvin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2009-04-29, kl 16:26

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Jag pratade inte om Adicates trovärdighet utan din. Om man spamar i flera trådar blir folk bara sura. Men jag vill att du skall ha framgång. Jag gillar att folk lyckas.

Vänligen

Andy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat