Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Inlägg 1 av 2

2005-12-18, kl 12:37

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Om det är värt det, Det kan man ibland undra fastän man har allt förspänt, ibland kanske man ska ha det som hobby. Jag har själv haft företag som jag idag dragit ner istället för att utöka, och kan då ha tid för annat. Bland annat ge råd här och via min e-post [email protected] snart kommer även en hemsida flysverige.nu samt en bok. I Tyresta by utanför Stockholm Nationalparkernas hus ställer jag ut Fotokonst samt arbetar med en utställning om kråkindianer med foto lite alster från släkten där. Inget av dessa spännande projekt hade jag hunnit med annars. Skattemyndigheterna har ofta synpunkter just på hästar och kan ställa till med besvär. Du kan säkert få sådan synpunkter. Iannat fall är det bara och sätta igång.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-12-27, kl 23:21

username

Stina
Lindgren

Inlägg: 12

Jag tycker du skall höra med andra som redan har liknande "företag". Men vad jag vet av folk jag känner som jobbar med hästar (inacorderingar/utbildning/uppfödning osv) så är det inget man tjänar på egentligen.
(beroende på vad din inriktning ligger på det ligger ju mer pengar i tex trav)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat