Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Inlägg 1 av 4

2005-11-14, kl 09:17

username

Sofia
Degerfeldt

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har fåt en Ide nu, och har spanat runt för att få övergripande fakta om vad det är som gäller för att det ska vara klar tecken.

Tanken slog mig då att Arbetsförmedlingen har sina starta eget kuser på ett X antal veckor, är det någon som har erfarnhet av dessa kurser? Är det värt att gå en sån när man har en ide?

//Ulph



Hej!
Jag gick en av AF:s Starta Eget kurser i Köping och den kan jag varmt rekommendera. det beror ju hlet o hållet på vem som leder kursen, vår kurs leddes av ett företag som heter BAAB som sysslar med företags- o personlig utveckling. Fråga AF vem som håller i kursen o kanske du kan hitta nån som gått kursen på din ort, eftersom det varierar stort.
//Cia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-11-14, kl 22:57

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det är aldrig fel med kunskap, även skattemyndigheten har information som alla tänkta nyföretagare borde gå på. Då får man det grundläggande. och kan komma till mig och få verkligheten. Det är där företagsstyrning kommer in i bilden och det är något helt annat.
Lars

[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-11-17, kl 16:07

username

Helene
Burvall

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har fåt en Ide nu, och har spanat runt för att få övergripande fakta om vad det är som gäller för att det ska vara klar tecken.

Tanken slog mig då att Arbetsförmedlingen har sina starta eget kuser på ett X antal veckor, är det någon som har erfarnhet av dessa kurser? Är det värt att gå en sån när man har en ide?

//Ulph

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-11-17, kl 16:14

username

Helene
Burvall

Inlägg: 5

Hej! jag går just nu en starta eget kurs. Den är på 4 veckor och jag rekomenderar den verkligen.Du får lära dig i stort sätt allt inom eget företagande.Så passa på att gå på kursen...
//Helene

Inläggets betyg
Svara Svara med citat