Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Inlägg 1 av 2

2005-10-30, kl 15:51

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tacksam för synpunkter på mitt och tjejens nystartade företag www.galaxypiercing.se. Vi kör igång den 10/11. Jag vill höra vad Ni tycker om det och samtidigt göra lite reklam för oss. Vi har tänkt annonsera sen på ungdomssajter då vi har fått in lite pengar. Allt har gått till varulager nu och annat runt omkring. Vi har också en webbdesigner som ska göra sidan bättre åt oss. Men vi tycker den är skaplig redan nu.

Mats Carlsson/Sophie Freier

Galaxy



Ni har helt ok produkter men håller inte med om hemsidan. Den MÅSTE göras om för det ger ett amatörmässigt intryck.
För att en sida ska tas seriöst så behöver man också ge ett seriöst intryck.

Inte illa ment men sidan ser ut som en sida som vilken amatör som helst kan snickra ihop.
Du skrev att ni har en person som skall göra om sidan och det är bra. Ju förr desto bättre.
Annars finns det säkert flera som är villiga att hjälpa till.

Produkterna tyckte jag däremot var hur fina som helst...lite mer produkter är önskvärt men till att starta med så är det helt ok..

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-10-31, kl 09:49

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tacksam för synpunkter på mitt och tjejens nystartade företag www.galaxypiercing.se. Vi kör igång den 10/11. Jag vill höra vad Ni tycker om det och samtidigt göra lite reklam för oss. Vi har tänkt annonsera sen på ungdomssajter då vi har fått in lite pengar. Allt har gått till varulager nu och annat runt omkring. Vi har också en webbdesigner som ska göra sidan bättre åt oss. Men vi tycker den är skaplig redan nu.

Mats Carlsson/Sophie Freier

Galaxy



Hej!

Ni kan ju grunden för att bygga så varför inte fortsätta utveckla? Tänk som en kund! Det ska gå snabbt och enkelt att hitta till produkten, så lite klickande som möjligt tycker jag. Bakgrunden och färg tycker jag är helt ok. Det som stör är att innehållsförtekningen är för smal så länknamnet blir på två rader sen så ska man tänka på att för långa rader är jobbiga att läsa, 12 cm är lagom. Surfa runt och titta på andra sidor hur de ser ut så kommer ni nog fram till nåt bra ska ni se!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat