Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

"Programmerare" i windows sökes

Inlägg 1 av 1

2005-10-06, kl 00:35

username

Lennart
Nemecek

Inlägg: 1

"Programmerare" i windows sökes

Hej!

Vi har sedan tidigare ett flertal bolag bakom oss, så vi är inga nybörjare när det gäller företagsamhet :)

Vi har nu lyckas komma på en helt ny affärsidé, på nätet, (Obs! Inget typ Herbalife...). Vi är två personer som är drivkraften, sedan tidigare har en av oss, (läs jag), stått för det tekniska, men jag inser bl.a. att det finns otroligt duktiga människor därute. Så istället för att jag sitter timmar, (läs dagar) och fixar och donar, är det bättre att nån som är duktig på det - sköter det! Så kan "Jag" göra det jag är bra på.

Det vi söker är:
Nån som är duktigt på att göra en hemsida som är lätt att administrera=databas, Vi kör med Windows. (allt designmässigt är i princip klart). Du bör vara en hejare på fixa tekniska lösningar. Vidare är man lojal och tror på denna idé - När vi väl förklarat den, (avtalskontrakt kommer att skrivas). Vi kommer inte erbjuda någon lön, men däremot ganska rejäl procent per såld enhet, vilket kommer innebära, (om det slår väl ut - vilket vi tror det kommer göra, för annars hade vi inte trott på denna idé). Så slutbeskrivningen är: Intresserad & duktigt, Lojal, och meningen är att du skall känna dig som ett team med oss).

Så vi söker en ambitös person som inte behöver lägga ut ett öre - utan har viljan & Kunskapen!

Dra ett mail till: [email protected]

Svara Svara med citat