Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Teknik

- Överflöd av kunder

Inlägg 1 av 14

2007-10-17, kl 22:32

username

Medlem
#52442

Inlägg: 20

- Överflöd av kunder

Snabb Design undrar om det finns någon som är duktig på att göra snabba, snygga och prisvärda hemsidor?
 
Då vi har överflöd av företagskunder finns det nämligen möjlighet att dela med sig!
 
Då vi befinner oss i en expansionsfas finns det även gott om arbete för webbdesigners som kan grunderna i Flash, Dreamweaver och Photoshop. Allt ni behöver göra är att ”finlira”, ni får nämligen färdigt designmaterial och textinnehåll att jobba utifrån.
 
Kontaktperson heter Håkan Benjaminsson. Honom når du på [email protected]. Han svara på alla era frågor.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 14

2007-10-17, kl 23:46

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

På detta forum finns det massor av 'prisvärda' hemsidesmakare. Snygga, snabba och funktionella får var och en svara för.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 14

2007-10-19, kl 13:38

username

Medlem
#51988

Inlägg: 27

Jag börjar bli trött på alla dina inlägg, känns mer som du spammar nu

Sedan är jag bekymrad över dina designer, dom ser nerladdade ut ifrån många amrikanska sidor.....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 14

2007-10-19, kl 14:05

username

Kent

Inlägg: 204

Det spelar väl ingen roll hur hans hemsidor ser ut så länge kunden är nöjd. Jag har haft diskussioner med vissa av mina kunder, inom en helt annan bransch, men det är ALLTID kunden som bestämmer om det är OK eller inte. Och så vitt jag har förstått är du INTE kund hos honom. huruvida jag skulle bli kund hos honom eller inte låter jag vara osagt. tänk om alla skulle tycka och tänka likadant. Alla skulle ha en röd Volvo V70 parkerad utanför sitt radhus där schäfern springer runt innanför staketet. Ucsh! Nä, tack vet jag mångfalden även om jag ibland kanske inte tycker om allt som finns i denna världen. Det som jag inte gillar får mej då istället att gilla dom sakerna jag tycker om ännu mer. Dessutom är ju väldigt mycket influerat från just Amerika. Microsoft, Windows, m.m.
Sen tycker jag att det är bra att han delar med sej av sina kunder till andra här på forumet, vilket det bl.a. är till för, men då inte som anställda utan för såna som redan har företag eller vill starta eget. Det här ger ju andra en chans att starta eget eller komma in på marknaden. Så jag tycker det är positivt att göra på detta sättet.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 14

2007-10-19, kl 14:19

websupporten

websupporten

Inlägg: 220


Kent Christensen:


Det spelar väl ingen roll hur hans hemsidor ser ut så länge kunden är nöjd. Jag har haft diskussioner med vissa av mina kunder, inom en helt annan bransch, men det är ALLTID kunden som bestämmer om det är OK eller inte. Och så vitt jag har förstått är du INTE kund hos honom. huruvida jag skulle bli kund hos honom eller inte låter jag vara osagt. tänk om alla skulle tycka och tänka likadant. Alla skulle ha en röd Volvo V70 parkerad utanför sitt radhus där schäfern springer runt innanför staketet. Ucsh! Nä, tack vet jag mångfalden även om jag ibland kanske inte tycker om allt som finns i denna världen. Det som jag inte gillar får mej då istället att gilla dom sakerna jag tycker om ännu mer. Dessutom är ju väldigt mycket influerat från just Amerika. Microsoft, Windows, m.m.
Sen tycker jag att det är bra att han delar med sej av sina kunder till andra här på forumet, vilket det bl.a. är till för, men då inte som anställda utan för såna som redan har företag eller vill starta eget. Det här ger ju andra en chans att starta eget eller komma in på marknaden. Så jag tycker det är positivt att göra på detta sättet.






1. För 20 år sedan läste jag svenska på universitet i Sofia. Där stod det i boken att ALLA svenskar har Volvo, flagstång och bor i radhus ;-) Tensta var "ett modernt förort" då ;-)

2. Vill man ha specifik design, då är det 30K+. Nu hamnar man under 10K. Kunden bestämmer.

3. Jag tog kontakt men har inte fått en enda kund via den kanalen, så du kanske har rätt på att det liknar spam.

Så, om ni verkliegn har "överflöde av kunder", kontakta Websupporten ([email protected] ; [email protected]) - vi gör hemsidor från scratch, uppdaterar befintliga hemsidor, sökmotoroptimerar gamla och nya hemsidor osv. Mer info på http://www.websupporten.com

Skype, MSN, Google Chat, StartaEget.se: Websupporten

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 14

2007-10-19, kl 14:39

username

Medlem
#52442

Inlägg: 20

 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 14

2007-10-19, kl 14:42

username

Medlem
#52442

Inlägg: 20

Fredrik Jönsson:

Jag börjar bli trött på alla dina inlägg, känns mer som du spammar nu

Sedan är jag bekymrad över dina designer, dom ser nerladdade ut ifrån många amrikanska sidor..... Uddatorp AB
Hej Jönsson,

Vi skriver bara i forum där vi tror att inläggen tilltalar besökarna. Responsen har varit över förväntan från företagare som vill hjälpa till/tjäna pengar. Många av dem kommer igång redan i nästa vecka. Tro det eller ej, runt om i världen till och med!
 
Den enda personen som är negativ är du. Men det vill vi gärna ändra på!
 
Du skriver att du jobbar med design, illustration och trycksaker. Nyss fick vi in en kund som behöver trycka upp ett 20-sidigt skrivhäfte (inte riktigt vår speciallitet) så jag undrar vad tar du i timmen? Har du några tidigare jobb du kan visa oss? Kontakta [email protected] om du är intresserad.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 14

2007-10-19, kl 14:53

username

Medlem
#52442

Inlägg: 20

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 14

2007-10-19, kl 14:55

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Nu vet jag inte i ditt inlägg om du riktar dig till Jönsson eller mig ang illustration och trycksaker. Men jag antar att du syftar till vad jag arbetar med.

Du får gärna återkomma med den frågan privat om det är riktat till mig. I vissa fall debiteras timpris i andra inte beroende på uppdragets art och användningsområde. Specca gärna upp vad det är som du behöver utfört.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 14

2007-10-19, kl 14:56

username

Medlem
#52442

Inlägg: 20

Daniel Belovarsky:
Kent Christensen: Det spelar väl ingen roll hur hans hemsidor ser ut så länge kunden är nöjd. Jag har haft diskussioner med vissa av mina kunder, inom en helt annan bransch, men det är ALLTID kunden som bestämmer om det är OK eller inte. Och så vitt jag har förstått är du INTE kund hos honom. huruvida jag skulle bli kund hos honom eller inte låter jag vara osagt. tänk om alla skulle tycka och tänka likadant. Alla skulle ha en röd Volvo V70 parkerad utanför sitt radhus där schäfern springer runt innanför staketet. Ucsh! Nä, tack vet jag mångfalden även om jag ibland kanske inte tycker om allt som finns i denna världen. Det som jag inte gillar får mej då istället att gilla dom sakerna jag tycker om ännu mer. Dessutom är ju väldigt mycket influerat från just Amerika. Microsoft, Windows, m.m.
Sen tycker jag att det är bra att han delar med sej av sina kunder till andra här på forumet, vilket det bl.a. är till för, men då inte som anställda utan för såna som redan har företag eller vill starta eget. Det här ger ju andra en chans att starta eget eller komma in på marknaden. Så jag tycker det är positivt att göra på detta sättet.
1. För 20 år sedan läste jag svenska på universitet i Sofia. Där stod det i boken att ALLA svenskar har Volvo, flagstång och bor i radhus ;-) Tensta var "ett modernt förort" då ;-)

2. Vill man ha specifik design, då är det 30K+. Nu hamnar man under 10K. Kunden bestämmer.

3. Jag tog kontakt men har inte fått en enda kund via den kanalen, så du kanske har rätt på att det liknar spam.

Så, om ni verkliegn har "överflöde av kunder", kontakta Websupporten ([email protected] ; [email protected]) - vi gör hemsidor från scratch, uppdaterar befintliga hemsidor, sökmotoroptimerar gamla och nya hemsidor osv. Mer info på http://www.websupporten.com%20

Skype, MSN, Google Chat, StartaEget.se: Websupporten
Vi har inte fått något meddelande från er :S Men vi tar kontakt med er nästa vecka. Trevlig helg!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2