Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Terraflex = Bluff!!

Inlägg 1 av 5

2003-08-09, kl 16:11

username

Medlem
#845

Inlägg: 1

Terraflex = Bluff!!

Ett tips bara, Terraflex betalar inte ut några provisioner, eftersom deras backoffice-system inte fungerar. Jag har inte fått ut en krona, trots att jag värvat cirka 40 personer sedan jag anslöt mig augusti 2002.

Vill du tjäna pengar på att hjälpa dina nära och kära att sänka sina telefonkostnader, så ska du anslut dig till:
www.Best4you.com

Dom betalade mig redan första månaden jag var med!!!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2003-08-10, kl 21:06

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

TIPS!
För dom som verkligen vill veta sanningen om Terraflex så kommer här en länk till ett annat forum. Här besvarar Terraflex´s vd Bo Jansson på kritiken kring försenade provisionsutbetalningar samt fakturaproblemen.
http://forum.mlm-sweden.com/threads.asp?forumid=9

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2003-09-07, kl 09:58

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Det tråkiga med terraflex och andra mlm är att man måste ha f-skatt...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2003-09-16, kl 17:52

Bimman

Bimman

Inlägg: 5

jag är distributör för terraflex och har fått betaltför de jag har tjänat in hitentills sedan i april 2003 hälsningar Britt-Mari Gauntlett

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2003-10-31, kl 14:28

rmblfish

rmblfish

Inlägg: 12

nej det är ju upp till dig själv i dessa fall att skata för intäkterna...
Kan instämma i tidigare inlägg att det krånglat för Terraflex iom en massa orsaker men att det nu verkar ordnat upp sig och jag har fått all utbetalning de är skyldiga mig som planerat. Betänk att inga tidigare krav krävs på dig som försäljare, produkten/tjänsten du säljer är något som de flesta BEHÖVER, ingen startkostnad (vilket de flesta brukar ha) etc etc så är detta det bästa jag prövat. http://terraflex.top-10-list.com

www.FlerKunder.nu

Garanterat Fler Kunder !
Enkelt - Snabbt - Billigt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat