Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker textilfabriker

Inlägg 1 av 8

2005-04-05, kl 16:37

aaaa

aaaa

Inlägg: 6

Söker textilfabriker

Jag söker textilfabriker som kan tillverka underkläder, kläder från skiss till färdig produkt.Det behöver inte enbart vara här i Sverige...även utomlands går braVore jätte tacksamm om någon vet och har kontakter med dessa fabriker...MVHAngelo [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-04-06, kl 13:04

username

Trantor
Invest

Inlägg: 68

Det finns många kinesiska företag som kan göra det. Problem är hur mycket du kan sälja.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-04-07, kl 11:08

username

Jojje
Brodin

Inlägg: 2

Gå till lokal klädbutik som te.x SODA och fråga vart dom importerar från. oftast textifabriker i kina, be om namn och kundkontakt.
Lycka till, -Jojje

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-04-09, kl 10:13

username

Anna
Taro

Inlägg: 49

HEJ,min fru Anna är skrädare och sömmerska .
15 års erfarenhet av måtkläder ,in princip kan hon göra allt.
Vi bor i Estland,event. möjligheter att hon kan göra dom kläder du vil ha,eller söker fabr som tillverkar vilket inte är så enkelt.
Hon har kontakterna som behövs.
Hon är svenkstalande email [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-04-12, kl 16:53

username

Peter
Peony

Inlägg: 31

Om du kan få upp volym så kan jag fiksa resten (från tillverkning i Kina, exportagent, tull, sjötransport, osv, ända till min lager i Göteborg). mail me [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-04-22, kl 16:24

alexejrm

alexejrm

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Om du kan få upp volym så kan jag fiksa resten (från tillverkning i Kina, exportagent, tull, sjötransport, osv, ända till min lager i Göteborg). mail me [email protected]


Hej, jag behöver importera kläder till söder Ryssland, kan du ordna sånt också? om ja, kan du maila mig om hur mycket minimum ska det vara om hur mycket unifär kommer det att kosta.
e-mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-10-24, kl 20:18

username

Åke
Numelin

Inlägg: 34

Hej, varför inte annonsera i europages.com och på olika länders hemsidor (handelskamrar ) samt swedish Trade

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-11-08, kl 19:24

username

Christian
Cerna

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Det finns många kinesiska företag som kan göra det. Problem är hur mycket du kan sälja.



infostar har du kontakter på tyger??
vill komma i kontakt med fabriker somkan leverera tyger.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat