Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

skylt och reklam frima ??

Inlägg 1 av 5

2005-04-03, kl 23:28

username

Alexander
Soleymani

Inlägg: 7

skylt och reklam frima ??

Hej
Det är så att jag har varit i usa där jag jobbade med en kusin, som fixade reklam skyltar till butiker m.m och nu har jag skaffat mig en maskin "skrivare" som kan skriva ut sådan texter bilder m.m men jag undrar hur ska jag gå till väga för att skaffa firma ??
finns det några krav ?
är det ens värt att sattsa på detta ?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-04-04, kl 17:08

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

För att starta firma rsv.se ring dom och kolla om du är osäker
Branchen kan vara lönande men måga har en dator och skrivare, speciellt företagare

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-04-04, kl 19:41

username

Alexander
Soleymani

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

För att starta firma rsv.se ring dom och kolla om du är osäker
Branchen kan vara lönande men måga har en dator och skrivare, speciellt företagare




visst har man dator och skrivare.... men jag syftade på lite större saker som skylt fönster och saker åt det hållet... sen så kräv det lite kunnskap...
men oki tack för sidan ska kolla upp !

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-04-05, kl 11:38

username

Lars
Karlsson

Inlägg: 43

En bra grej för din idé är bilreklam..... Jag vet av erfarenhet att det slår väl ut....givetvis skyltfönster ochså....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-04-20, kl 16:48

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Hej Soleymani!
Bara ett vänligt råd så där i allmänhet från "språkpolisen":), som alltid reagerar på felstavningar och särskrivningar. Du kanske skulle tänka lite på hur du skriver innan du börjar skriva åt andra. Särskrivning är ett fenomen som man ser allt oftare, vilket förmodligen beror på dåliga lärare och skolor men det tråkiga är att jag, liksom många andra, tenderar att välja bort företag som inte kan hantera språket på ett bra sätt, man kan ju misstänka att kvalitén i produkten eller tjänsten inte heller är så bra.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat