Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Starta försäljningsfirma

Inlägg 1 av 4

2005-03-23, kl 17:37

username

Medlem
#26522

Inlägg: 1

Starta försäljningsfirma

Hej!
Jag och en vän har stora planer på att starta en firma som jobbar som försäljningskanal åt andra firmor inom telecom. Vi har tänkt jobba både med telemarketing, dörrförsäljning och standverksamhet. Det skulle vara kul om någon med erfarenhet inom området kunde komma med tips om vad som behövs av kapital, investeringar m.m. och vilka fallgroparna är som man ska se upp för.

Tacksam för tips!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-04-05, kl 11:44

username

Lars
Karlsson

Inlägg: 43

Nu har ni tur!! Skriv till mig med era frågor!! jag har både erfarenhet samt ett uppdrag (Mycket lönsamt) att erbjuda er!! tveka inte hör av er!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-04-16, kl 02:07

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej Emanuel?! Jag har med ytterligare en delägare en liknande verksamhet. Vi är inte aktivt igång men klienter, konkreta handlingsplaner och uppdrag är redan spjälkade så till den grad att jag ser det som klart. Vi kommer däremot att arbeta mot (som jag förstår det) en något annan målgrupp. Vad som kan vara intressent här är att en samarbetessituation inte alls känns otänkbar.PS. Vi har gedigen säljbakgrund, en Berghsexamen och tidigare erfarenhet som säljcoach på ett större TM-ftg!Kontakta gärna mig via mail om detta kan vara intressent. Med vänliga hälsningar/Johnnie Silfverhielm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-05-25, kl 21:38

MatsUlfragnar

MatsUlfragnar

Inlägg: 37

Hej gå in på www.grabbarnagross.se vi har mycket art.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat