Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker Grosist till Zoo affär

Inlägg 1 av 3

2005-03-19, kl 14:09

username

Medlem
#25836

Inlägg: 3

Söker Grosist till Zoo affär

Hej!
jag och min sambo ska öppna en zooaffär och vill veta hur man hittar grositer till den

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-03-20, kl 14:22

bagheeeera

bagheeeera

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
jag och min sambo ska öppna en zooaffär och vill veta hur man hittar grositer till den

Hej:o) mitt namn är Henrik, jag såg att ni undrade lite över grossar till zoobranchen ,har ni tagit kontakt med zoorf,(zoologiska organisationers riksförbund dom kan nog hjälpa er med en hel del frågor runt zoologisk handel, ex. lagar och föreskrifter. skickar med några grossnamn, Gibbon ab i Göteborg, handlar med det mesta i tillbehörsväg.Imazo ab i Vara, handlar med det mesta i akvariefiskar,fåglar smådjur,reptiler,smådjur,mm,mm,mm. Sen finns det en grym akvariefiskgross i Filipstad, kommer ej ihåg vad firman heter men en av delägarna heter Joakim Delang, han är mycket bra att göra med för att nämna några, nåja LYCKA TILL FRÅN EN GAMMAL ZOOHANDLARE :o)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-03-27, kl 14:07

peravi

peravi

Inlägg: 1

Hej!!
Jag söker små leksaker grossiter. Jag jobbar Inom Piñateria, dvs små leksaker tex julkalender leksakerna.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat