Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp till med förslag

Inlägg 1 av 4

2005-03-15, kl 22:52

username

Tony
Hansen

Inlägg: 16

Hjälp till med förslag

Jag tycker att det är dags att säja något om detta forum.Jag tycker själv att man får svar på många av sina frågor samt hjälp med ideér MEN vissa saker tycker jag inte är så bra tex. frågor mm ligger inne förlänge (ända sen 2004) mm. så om denna sida ska klara sig så tycker jag att vi ska lämna in lite förslag här så att de ser vad vi vill ha. Krävs säkert inte mer än 1 veckas arbete för att få de ännu bättre.Från en som är på sidan flera gånger om dagen och tycker om den. så ta inte kritiken för hårt staraeget.MvhTony

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-03-17, kl 11:47

username

Stina
Lindgren

Inlägg: 12

att trådar flyttas upp när någon svarar. På så sätt har man dom aktiva trådarna längt upp och dom inaktiva "försvinner"

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-03-17, kl 15:08

username

Tony
Hansen

Inlägg: 20

Hej

tycker att de skulle ha en liten bit för företagen så att de kan utväxla tjänster med varandra, samt (om man vill)kan lägga upp sig så att om någon ställer en speciell fråga, läggs den upp på forumet + att den som anmält sig i förväg som kunnig inom ett visst ämne för ett mail om att där ligger en fråga inom deras ämne.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-03-18, kl 13:58

livskris

livskris

Inlägg: 8

Hej på er!

Karin här, nystartad egenföretagare.

Jag är helt övertygad om att det måste finnas en massa duktiga tjejer och killar, damer och herrar, på detta forum som skulle kunna tänka sig att ställa upp som mentor för oss som är nya i gamet. Jag personligen hyser den allra största respekt för de som tagit klivet till att "sköta sig själva" och lyckats hålla sig kvar på marknaden.

Var finns ni som tycker att ni gjort ett bra arbete såväl med er själva som ert företagande och som ser en glädje i att hjälpa andra?
Jag är ett bra val om du känner dig manad... *ler stort*

Jag efterfrågar alltså en "mentorbank"....

PS. Tack Lars för all tid du lagt ner på att "bolla" med mig...

MVH // [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat