Inlägg 1 av 8
2005-03-12, kl 20:53
Söker sammarbete med säljare för skinnkläder och designers
HEJ!
Jag heter Micael Karlsson och har arbetat med att importera och sälja skinnkläder i 1,5 år. Det har varit otroligt kul och stimulerande. Nu känner jag att jag vill expandera min verksamhet. Har idag en liten butik i GUSTAFS (utanför Borlänge) där jag säljer skinnkläder. Mest motorcykelkläder men sedan i höstas även ”vanliga” skinnkläder.
Jag har emellertid ett problem. I och med att jag endast har en liten butik samt säljer via min webbutik, tycker producenterna av kläderna (främst i Asien och Balticum) att jag beställer för små kvantiteter. Jag har tagit fram egna modeller av jackor, byxor, kjolar mm. Jag beställer direkt från producenterna och har inga mellanhänder. Jag satsar bara på kvalitet. Man får välja vilken kvalitetsnivå man vill ha på kläderna när man beställer och jag satsar bara på den bästa men utan mellanhänder kan jag hålla mycket bra priser (till kunder eller som importör till detaljister).
Jag söker personer som vill sälja skinnkläder via butik eller skapa kvällsträffar där folk kan känna och klämma och beställa kläder.
Jag söker också personer som kan hjälpa mig att ta fram nya modeller av kläder.
Micael Karlsson, 070-3131279, [email protected]
Svara Svara med citat