Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

starta eget

Inlägg 1 av 6

2005-03-07, kl 15:27

skriket

skriket

Inlägg: 1

starta eget

Hej jag vill starta ett eget företag men vet inte något alls om hur man går till väga...Finns det någon har inne som är villig att förklara det ifrån grunden för mig

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-03-07, kl 18:15

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Om du ska få veta från grunden är det nog bäst att gå en kurs, här brukar vi ge svar på enstaka frågor.LarsStart av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-03-07, kl 23:36

username

Alexander
Tsitinidis

Inlägg: 6

HejFörsök med Företags ekonomi A och B gymnasies böcker!Där finns ganska mycket, från Affärsidé, marknadsföring, bokföring mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-03-09, kl 14:21

username

Tony
Hansen

Inlägg: 20

Hej dr_pain
Om du känner lite oro inför att starta eget , så kan du alltid
hyra en arbetsgivare . Fungerar likadant som om du skulle
ha eget men du slipper allt vad papper och inbetalning är.
Med andra ord du behöver bara koncentrera dig på att få igång din verksamhet. Låter det intressant så maila mig
[email protected]

Mvh
Tony

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-03-10, kl 10:59

username

Medlem
#25737

Inlägg: 1


Hej

Jag hade tänkt starta en egen resebyrå.
Men skulle behöva all info jag kan få om hur jag ska gå till väga och vad jag bör ansöka om för blanketer för att kunna sätta igång .
Är tacksam för all info jag kan få .

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-02-20, kl 21:24

username

Joneca
Meurling

Inlägg: 2

Hej!

Jag skulle vilja veta hur en resebyrå fungerar. Allt ifrån försäkringar till marknadsföring. Om någon som kan ämnet skulle vilja förklara det vore jag oerhört tacksam! Mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat