Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Entrepenörsträff - Eftermiddag - Stockholm

Inlägg 1 av 2

2009-07-23, kl 14:34

Speedygee

Speedygee

Entrepenörsträff - Eftermiddag - Stockholm

Hej!Jag kommer att planera ihop ett entrepenörsträff här i Stockholm.Planen som ligger idag är att samla ett 20-tal, entrepenörer inom olika verksamhet för att få ett så bra blandning som möjligt.Syftet med mötet kommer att vara: utbyte av affärsidéer, presentera sin verksamhet, hitta partners att samarbeta med,och allmänt nätverkande.Vi kommer att hålla till i centrala stockholm där vi kommer att hålla till på en central festvåning med anslutande konferensutrymmen vi kommer kunna utnyttja.Håller idag på att samla ihop material och planerar i övrigt för dagen. Kommer även försöka göra träffen så bra som möjligt att i förväg kunna sätta ihop ett samlingssajt där alla deltagande entrepenörer kommer kunna presenteras med info om deras verksamhet, vad de vill ha ut av träffen, vilka det skulle vilja komma i kontakt med etc. I efterhand så kommer det att komma upp ett forum där man kommer kunna utveckla frågorna, samtalen samt samla feedback för träffen.Jag vill nu i förstahand samla lite tankar från er om ni ställer er possitiva till idéen. Samt att ifall ni är intresserade att deltaga att skicka in ett icke-bindande intresseanmälan så att jag kan mäta efterfrågan samt kunna blanda en så stor och intressant grupp som möjligt.Preliminärt så ligger datumet till någon gång i slutet av september.För fler frågor så nås jag på email: ivan . pereira . swe [ at ] gmail . comHälsningar / Ivan

By IvanPE - Entrepenör inom Media och marknadsföring.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-08-24, kl 13:24

Homemade

Homemade

Lysande idé du har men. . .är denna träff exklusivt för de som redan driver något eller är snart blivande entrepenörer med inspirationsbehov också välkomna?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat