Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Trycksak för nybildat företag

Inlägg 1 av 7

2005-02-07, kl 13:54

username

Annalena
Brunfelter

Inlägg: 6

Trycksak för nybildat företag

Tips på tryckerier som inte tar hutlöst betalt mottages tacksamt. Syftet är att skapa en mindre broschyr om mitt och mina kompanjoners nystartade firma.
Tack snälla för alla tips

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-02-08, kl 10:59

username

Mikael
Baggström

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av:

Tips på tryckerier som inte tar hutlöst betalt mottages tacksamt. Syftet är att skapa en mindre broschyr om mitt och mina kompanjoners nystartade firma.
Tack snälla för alla tips




Hejsan, mitt namn är Mikael Baggström och jag har nyligen startat ett digitalbaserat tryckeri som inriktar sig på mindre företag. Gå gärna in och titta på vår hemsida: www.mbmtryck.se

Där kan du också begära en offert om du specificerar exakt vad du vill ha.

Lycka till med företaget! =)

Mvh
Mikael Baggström

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-02-08, kl 12:03

username

Alexandra
Németh

Inlägg: 4

Hej!
Om du går direkt till ett tryckeri kanske de inte har kompetensen att göra själva layouten, som är minst lika viktig, om inte viktigast, som att få broschyren till ett bra pris. Den ska ju verkligen spegla er verksamhet och ni ska med stolthet lämna ut broschyren överallt!

...jo, här kommer mitt sälj-snack: Jag är grafisk formgivare och jobbar främst med grafisk profilering för små och mellanstora företag. Och har bra samarbete med olika tryckerier.

Gå gärna in på min sajt: www.grundform.se där du kan läsa om grafisk profilering, tidigare kunder och finfina rekommendationer.

Ring eller mejla gärna gällande er broschyr!

Lycka till med nystartade firman! :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-02-08, kl 15:00

username

Annalena
Brunfelter

Inlägg: 6

Hej Mikael

Tack för ditt tips. Jag tittar givertvis in på er sajt...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-02-08, kl 15:58

username

Bo
Forkman

Inlägg: 3

Hej!
Jag antar att du vill ha en mindre upplaga av det som trycks. Borda förlag & texttjänst www.borda.se hjälper dig gärna från ax till limpa. Borda har god erfarenhet av just småföretagare med begränsad budget. Ring eller e-posta så kan vi nog hitta lösningar tillsammans.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-03-04, kl 10:31

username

Lars
Karlsson

Inlägg: 43

OL Grafiska AB i Bjärnum!! Finns inget bättre alternativ!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-04-16, kl 10:21

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 7

Maila mig på [email protected] med vad du vill ha så ska jag se till att du får det bästa priset till den bästa kvaliteten

Inläggets betyg
Svara Svara med citat