Inlägg 1 av 2
2009-07-13, kl 18:52
Söker entreprenör som jag kan dela miljonerna med!
Hej!Nu söker jag en flitig entreprenör som är villig att gå "all-in" i ett nytt, unikt koncept som självklart kommer att äga marknaden om några år.Målet är att etablera ett nytt explosivt varumärke inom Intranätssektorn där man förenklat kommunikationen internt för att snabbare kunna lösa uppkommande hinder gemensamt i företaget.Som kund till denna kommande satsning så garanterar vi dig: 1. Ökad merförsäljning2. Ökad kundnöjdhet3. Ökad trivsel bland anställdaMålgruppen är medelstora och stora företag.Som partner får du (ev. inom några år):- Valfri färg på Lamborginin- Stor lyxvilla eller eventuellt etagevåning på Östermalm- Arbeta med en ung, driven och kreativ herre- Vara med att bygga upp ett nytt slagkraftigt varumärke- Friheten att ta semester lite hipp som happ- Tillgång till ett stort nätverk över hela världen- Se ditt namn i DI eller Aftonbladets ekonomidelDu som söker skall uppfylla följande kriterier:- Mellan 20-35år- Har koll på Internetmarknaden och dess trender- Har någolunda bra meriter när det kommer till att förhandla med riskkapitalister och kapitalförvaltare- Bemästrar sälj obehindrat- Vet hur man startar och driver ett bolag- Är kreativ, driven och brinner för att hitta lösningar+ Stort nätverk+ Glad och tillmötesgående person+ Har tålamodMaila och berätta vem du är, vad du tidigare presterat, vad dina mål i livet är, varför du tror att du skulle passa som partner samt vad du skulle vilja göra med din första miljon till e-postadress: [email protected] du matchar mina kriterier till partner så kommer vi härnäst träffas över en kopp kaffe där du får mer kött på benen.Ser fram emot att träffa dig!
Svara Svara med citat